10 to'pni qanday o'ynash mumkin

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

10 to'p - bu hovuzning eng mashhur formatlaridan biridir. 9-to'pga qaraganda ko'proq g'amxo'rlik va e'tiborni talab qiladi, ammo 8 to'p kabi har bir zarbaga bir nechta tanlov taklif qilmaydi. Bu eng ko'p tajribali o'yinchilar uchun 'shirin nuqta' ga tegadi. 10-to'p - bu aylanish basseyn turi, u erda har bir o'yinchi har doim stolda eng past raqamli to'pni o'qqa tutadi. G'alaba qozonish uchun futbolchilar 10 to'pni cho'ntagiga olib turishlari kerak. Ushbu maqolada biz barcha qoidalar, nuans va talablarni buzamiz.

Siz bilishingiz kerak bo'lgan narsalar

  • 10-to'p - bu aylanish o'yinidir, bu siz 1 dan 10 gacha bo'lgan tartibda ob'ektlarni otishni anglatadi.
  • G'alaba qozonish uchun siz 10 to'pni qonuniy ravishda cho'ntagingiz kerak. Bu boshqa ob'ekt to'plari muhim emas.
  • Faol o'yinchi har doim stolda eng past raqamli to'pni otishi kerak.

Qadamlar

Umumiy nuqtai nazar

  1. 10-to'p - bu maqsad 10 to'pni amalga oshirish uchun aylanish o'yini.10-to'p - bu maqsad 10 to'pni amalga oshirish uchun aylanish o'yini. Billiard, aylanish basseynida to'plar sonlarni yarim tartibda cho'ntagiga solib qo'yish kerak bo'lgan har qanday o'yinni anglatadi. Stolda har bir burilish, siz eng past jadvalda otishingiz kerak. G'alaba qilishning yagona usuli - bu 10 to'pni cho'ntagiga ega. Bu shuni anglatadiki, o'yinchi 9 ta nayrangni o'ynashi mumkin, 1 dan 9 gacha, so'ng 10 to'pni sog'in va yo'qotishni tugating.
    • 10 to'p - bu basseyn o'yinchisining mashhur o'yinchisidir, chunki bu juda ko'p ijodiy mudofaa o'tkazish uchun kuchli pozitsiyalarni talab qiladi.
    • Boshqa aylanish o'yinlari 9-to'p va 7-to'pni o'z ichiga oladi.
    • 10 to'p va 9-to'p Premer professional pul formatlari hisoblanadi. Ular 8-to'p kabi ijobiy bo'lmagan, ammo ular televizor uchun ideal qiladigan bitta cho'ntagida yoki tekis pul kabi o'ynash juda oson emas.

Shiddatli

  1. 1-to'pni yuqori qismida va o'rtada 10 to'pni qo'ying.1-to'pni yuqori qismida va o'rtada 10 to'pni qo'ying. An'anaviy 8-balli taglik yordamida to'plarni uchburchakka torting (shunchaki pastki qatorni bo'sh qoldiring). 1 to'pni yuqoriga qo'ying va 10 to'pni boshqa to'plarning o'rtasiga qo'ying. Qolgan 2 qismdan 9 ta to'pni tasodifiy tartibda joylashtiring.
    • UPA uchun (Amerika Qo'shma Shtatlari PollocPlayers Assotsiatsiyasi) safari, 2 va 3 to'pni pastki burchaklarga joylashtirilishi kerak. Ular noyob bo'lsa ham. Har bir boshqa yirik billiardning tashkil etilishi 2 dan 9 gacha to'planganligi haqida qayg'urmaydi.

O'yin

  1. 1-qadam strag kim tanaffus qilishni aniqlash uchun davom etadi.1Playersni kim tanaffus qilishni aniqlash uchun davom etadi. Kalklar talaffuz qilinadigan qisqa tomonga stolga ikkita ob'ekt to'pini qo'ying. Ikkinchi olmos ostidagi har qanday joyda to'plarni o'rnating. Har bir o'yinchi o'z to'plarini qarama-qarshi temir yo'l bilan bir vaqtda uradi. Qaysi o'yinchining ob'ekti to'xtaganingizni aniqlashdan aniqlangan qisqa temir yo'lga eng yaqin bo'lsa.
    • Agar u uzun panjara yoki to'pni ursa, o'yinchining orqa tomoni nogiron bo'ladi.
    • Umuman olganda, CUP to'pi bilan kechiktirish olivati hisoblanadi.
    • Ob'ekt to'pi to'pning tashqarisida biron bir to'pni anglatadi.
    • Siz oldin yoki keyin kechikishingiz mumkin. Agar kimdir tasodifan siqilgan to'plarni tasodifan urmasa, u ko'proq rafiqalardan oldin ko'proq uchraydi. Bu kechikishning paketlarini qamrab olish uchun odatiy holdir.
  2. 2-qadam, ustki satrning orqasida davom etgan lagerning g'olibi.2Buning g'olibining g'olibi boshdan uzatilgan. Hovuzda bosh torlar stolning pastki qismida ikkinchi nuqta bo'lgan xayoliy gorizontal chiziqni anglatadi. Kimki poshnani yutib yuborsa, bu chiziqning orqasida bu chiziqni parchalab tashlaydi. Ular to'pni sindirish uchun otishadi.
    • Chiqish o'yinchisi 1 to'pni urish kerak. Agar ular qilmasa, zarba - bu tirnalgan. Boshqa pleyer uchun qo'lda tanaffusning buzilishi.
    • Agar kamida 4 ta ob'ekt to'pi tanaffusda temir yo'lga urilmasa, tanaffus - bu tirnalgan va boshqa pleyer qo'li bilan to'pni oladi.
  3. 3-qadam agar pleer to'pni cho'ktirsa, ular keyingi to'pni keyinroq otishadi.3Agar o'yinchi to'pni cho'ktiradi, ular keyingi to'pni keyinroq otishadi. Agar to'plar cho'ntagida bo'lsa, boshqa pleyer stolni oladi. Agar to'p tanaffusda ketsa, uni sindirish o'yinchisi endi mavjud bo'lgan eng past to'pga otilib chiqmoqda. Shunday qilib, agar ular tanaffusda 1 to'pni cho'ntagida, agar ular stolda eng past raqamli ob'ekt bilan bog'lanmasa, o'qqa tutilsa, bu stolda bo'lganlar.
    • Muqobil variant: Tanaffusdan keyin to'g'ridan-to'g'ri zarbada bitta maxsus zarba berish imkonini beradi. Agar otishma pleer 'itarib yubormoqchi bo'lsa, ular' it 'deb e'lon qiladi. Keyin ular istagan joylarida koptoklar to'pini otishlari mumkin. Ular biron bir to'pni urishlari mumkin yoki umuman to'pni urishmaydi. Keyingi pleyer endi zarbani qabul qilish va to'pni qaerdan otib tashlash yoki uni itargan o'yinchiga qaytarish uchun imkoniyatga ega bo'ladi.
  4. 4-qadam stol yoki tirnalganida o'yinchi otishni to'xtatadi.4Players to'p yoki tirnalishni to'xtata olmaganlarida otishni to'xtatadi. O'yinchilar har bir cho'ntagida qanday otishayotganini signalizatsiya qilish orqali 'qo'ng'iroq qilish' kerak. Agar pleer 'cho'ntagida eng past raqamli to'pni cho'ntagida bo'lsa, ular otishni davom ettirmoqdalar. Agar ular yo'q bo'lsa, boshqa o'yinchiga o'tadi. 10 to'pda, agar ular:
    • Avval eng past raqamlangan ob'ekt to'piga tegmang.
    • Sue to'pini cho'ntagingiz.
    • Juma to'pini stoldan parvoz qiling.
    • Ob'ekt to'pining birinchi yuridik aloqasidan keyin hech narsa temir yo'l (yoki cho'ntagiga kiradi).
    • Rasmga tushirish pleeri qo'l bilan koptokli to'pni tegadi.
    • Otishma pleer 'Ikki marta urish' ni yaratib, CUE to'pini ikki marta uradi.
    • 10-to'pda tirnalgan yozuvlar, tirnalishlar har doim 'to'p'. Bu shuni anglatadiki, pleer nopokdan keyin stolga kelayotgani, ular xohlagan joyga qo'ng'iroq qilishlari mumkin.
  5. 5-qadam, 10 ball qonuniy cho'ntagiga qadar davom etmoqda.5Play 10um qonuniy cho'ntagiga qadar davom etadi. O'yinchilar orasida o'yin va o'yinchilar o'rtasida oldinga siljiydi. O'yin faqat 10 to'pni o'yinchilardan biri tomonidan qoplaganida tugaydi va kim u cho'kib ketsa, g'olib deb e'lon qilinadi.
    • Agar 10 to'p tasodifan yoki noto'g'ri cho'ntagida bo'lsa, u bosh joyida nafas oladi, bu esa siz taglik paytida 1 to'p boradigan markaz.
    • 10 to'pni erta cho'ntagida, uni ichkariga kiritishingiz mumkin. 2 To'p stolda eng past to'pdir. Agar siz 10 to'pni chaqirsangiz, 2 to'pni 10-ga uring va 10 ta 10-chi cho'ntagida g'alaba qozonasiz!

10 to'pning noyob qoidalari

  1. 1-qadam har bir zarbaning har bir cho'ntagiga qo'ng'iroq qilishingiz kerak.1Siz har bir zarbaning har bir cho'ntagiga qo'ng'iroq qilishingiz kerak. 10-to'p - bu har doim cho'ntagidek aylanish o'yini. Agar siz hech qachon qo'ng'iroq cho'ntagi qoidalari bilan o'ynagan bo'lsangiz, bu biroz g'alati tuyulishi mumkin. Rasm deb atash uchun siz otishayotgan to'pni va siz uni qo'ymoqchi bo'lgan cho'ntakni aytib berishingiz kerak. Shu bilan bir qatorda, siz o'zingizning tayoqingizdan cho'ntagiga joylashishingiz yoki otishayotgan cho'ntakni bosing.
    • Mavjud bo'lgan futbolchilar odatda bu jarayonni tasodifan o'ynayotgan bo'lsa va o'yinchi otishayotgan joyda juda aniq ko'rinadi.
    • 9-to'p va 7-to'p 'Elow' o'yinlari. Bu shuni anglatadiki, agar siz tasodifan qonuniy zarbada to'pni qilsangiz, siz otishni davom ettirasiz.
  2. 2-qadam, agar siz tanaffusda 10 to'pni qilsangiz, u aniqlanadi.2Agar tanaffusda 10 to'pni qilsangiz, u aniqlanadi. 8-to'p va 9-to'p kabi mashhur basseyn o'yinlarida, tanaffusda 'kalit' to'pini amalga oshiradigan avtomatik g'alaba. Biroq, 10 to'p boshqacha. Agar siz tanaffusda 10 to'pni qilsangiz, uni cho'ntagidan olib tashlaysiz va uni boshga qo'ying. Agar bosh deputatni to'sib qo'yadigan to'plar bo'lsa, 10 to'pni boshchilig ostidagi vertikal chiziq bo'ylab boshchiligingiz bilan o'rab qo'ying.
    • Tanaffusda 10 to'pni chaqirib, uni cho'ntagi bilan chaqira olmaysiz.
    • 10 to'p - bu hech qachon aniqlangan yagona to'p. Agar cho'ntagida yoki olib tashlangan bo'lsa, boshqa hech qanday boshqa hech narsa qaytarib bo'lmaydi.
  3. agar raqib qonuniy ravishda noto'g'ri to'pni amalga oshiradigan bo'lsa, 3-qadam tanlovni oladi.Agar raqib qonuniy ravishda noto'g'ri to'pni amalga oshirsa, 3Players tanlovga ega bo'ladi. Agar o'yinchi tasodifan to'pni yoki cho'ntagida to'pni posti bo'lsa, ularning navbati va keyingi o'yinchi o'qishni xohlagan yoki raqibiga qaytarib berishni istasalargina tanlanadi.
    • Bu faqat o'yinchining to'p deb nomlangan to'pni qoplamadi. Agar pleer qonuniy ravishda zarba deb nomlangan zarbadan so'ng to'pni taqillatsa, u to'planmagan to'p tushadi.
  4. 4-qadam futbolchi mudofaa signallarini chaqirishi mumkin (va ko'pincha kerak).4Players (va ko'pincha) himoyaviy xavfsizligini chaqiradi. Hovuzda, 'xavfsizlik' siz qasddan to'pni cho'ntagiga olib kelmasligingiz haqida hech qanday mudofaa zarbasini anglatadi. 10 to'pda mudofaa juda muhim. Agar sizda ajoyib zarba bo'lmasa, raqibingiz keyingi zarbada tirnalishdan qochish mumkin bo'lmagan ob'ektni otishga harakat qiling!
    • 10 to'pda siz 'xavfsizlik' ni baland ovoz bilan deb nomlashni tanlashingiz mumkin. Agar siz qilsangiz va siz qonuniy cho'ntagingizda bo'ladi, siz otishni davom ettirmaysiz. Bir istisno - bu BCA (Amerikaning Billord Kongressi). BCA qoidalariga binoan, agar siz xavfsizlik uchun to'pni cho'ntasangiz, raqibingiz sizni otishni davom ettirishga yoki majburlash uchun tanlovga ega.
    • Ba'zi professional musobaqalarda, o'yinchi ketma-ket 3 marta tirnalgan bo'lsa, yutqazadi. Shuning uchun xavfsizlik o'yinlari yuqori darajada o'ynasangiz, ayniqsa xavfsizlik juda muhimdir.

Ekspert savol-javob

Maslahatlar