Qanday qilib beysbol chizig'ini tayyorlash kerak

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

An'anaga ko'ra, sizning jamoangiz uchun batareyalar chizig'ini to'ldirish odatda sizning eng kuchli xittoqlari bilan chizilgan va qolgan uyalaringizni (yoki teshiklarni) to'ldirish, pastki qismga etib borguningizcha, keyingi uyalar bilan to'ldirishdir. Bu sizning jamoangiz uchun eng yaxshi ishlaydimi, sizning jamoangiz uchun eng yaxshi ishlaydimi, iste'dod va shaxsiy o'yinchilarning zaif tomonlariga bog'liq. Biroq, an'anaviy usuldan foydalanish uchun asosdan foydalanish uchun baza yordamida ushlagichlarni almashtirish uchun teshiklarni topishga yordam beradi.

Qadamlar

Kuchli boshlanmoqda

  1. 1-qadam ro'za tuting.1 kishidan ro'za tuting. Birinchi uyangizni uchta eng yaxshi xittererlardan biri bilan to'ldiring. Ular o'rtasida qaror qilish, qurtda kuch ustida tezlikni ustuvorlashtirish. Yuqoridagi uylarning yuqori darajalariga xalaqit beradigan yigitni saqlang. Ammo u eng tezkor yuguruvchi bo'lish uchun bo'lgani uchun zaif hitchni tanlamang, chunki sizning boshchiligingiz eng tez-tez to'sarlar paydo bo'lishi mumkin! 1 dona raqamni kim to'ldirishi kerakligini aniqlash uchun ushbu kuchlarni qidiring:
    • Tezlik
    • Tugun
    • Boglarni o'g'irlash
    • Tez-tez asosga tushadi
    • To'p bilan muntazam aloqani amalga oshiradi
    • Kamdan-kam hollarda zarba beradi
  2. 2-qadam 2-chi bir kishi ishonchli shaxs bilan to'ldiring.2Fish kimsa bilan №2 raqamni ishonchli. Yana uchta eng yaxshi xitcherlaringiz orasini tanlang. Uchdan eng tezkor bo'lgani uchun allaqachon 1-sonli tanlanganligi sababli, qolgan ikkitasi o'rtasida qaror qiling. Eng kuchli xitlardan ko'ra eng muntazam ishlashini ta'minlaydigan eng muntazam ishlashini ta'minlaydigan kishini tanlang. Eng yaxshisi bo'lgan o'yinchini tanlang:
    • Qurbonlik Bunts
    • Hit va yugurish
    • Baza olish
  3. 3-qadam 3-sonli eng yuqori uchtasini # 3 uyasida joylashtiring.3place eng yuqori uchligingiz # 3 uyasida. O'zingizdan keyin eng yaxshi the-ni tanlang va ulardan keyin eng yaxshi Hitchingizni tanlang. Kuchingiz ham, izchillik to'g'risidagi qaroringizni asoslash. Kasofatni engillashtirishga qodir bo'lgan o'yinchini tanlang. Biroq, sof kuch ustida yuqori kalitni ustuvorlashtirish. Agar bu uchta yo'lni uyga aylantirishning o'rniga barcha uchta asosni yuklashni anglatadi, bu bilan boring. # 3 HITETTINGIZ INOL QILMAYDI:
    • Har xil maydonchalarni urishdan qulay bo'ling.
    • Yuqori tezlikdagi yugurish tezligi (RBI).
    • Uy sharoitida yugurish va vaqti-vaqti bilan tez-tez uchraydi.
    • O'rtacha balandlikda.
  4. 4-qadam # 2 va # 3 tanlovingizni qayta ko'rib chiqing.4Recondering # 2 va # 3 tanlovingizni tanlang. Eslatib o'tamiz, ikkinchisingiz kabi boshlangan bo'lsa, ko'pincha tobora ko'proq. Eslab yiqiling, ba'zi odamlar buni anglash, bu sizning # 3-chi tanlovingizni (sizning eng yaxshi hitteringiz) to'ldirish uchun aqlli ekanligini anglatadi. Siz ham shunday qilishni xohlaysizmi yoki yo'qligini o'ylab ko'ring.

Elektr energiyasini quvvat bilan to'ldirish

  1. 1-qadam eng kuchli hitchingizni # 4 uchun tanlang.1 Sizda eng kuchli hitchni # 4 uchun. Ushbu pozitsiya 'tozalash' deb nomlanadi, shuning uchun shunchaki bajarilishi mumkin bo'lgan o'yinchini tanlang: yuguruvchilarning ushbu asoslarini tozalang. Kimki uy sharoitida yoki muvaffaqiyatsizlikka uchragan bo'lsa, unda to'pni olib tashlash uchun yo'lni yuborish. Raqiblaringizni mudofaadan keyin uni ta'qib qilish va uni infiltga qaytarish uchun sarflashga majbur qiling. Iloji boricha ko'proq vaqtga erishish uchun imkon qadar ko'proq, №2, №2 va # 3 xitsingizni bering.
  2. 2-qadam - beshinchi pog'onani ikkinchi darajali tozalang.2 Ikkinchi eng yaxshi tozalang. Ular mukammal kaltni o'rtacha darajadan ozroq bo'lishi mumkinligi sababli, vaqti-vaqti bilan 4 ta xafagarchilikni kuting. Ular qilganda, ularga keyingi eng yaxshi qudratli hitter bilan kuzatib boring. Birinchi uch kishini uy plastinkaga aylantirish uchun yana bir imkoniyat bering. Yoki, agar # 4-da muvaffaqiyatli bo'lsa, ularga keyingi bazaga ham erishish imkoniyatini bering.
  3. 3-qadam 3-sonli tanlanganingizni # 3, # 4 va 5 uchun qayta ko'rib chiqing.3 - 3, # 4 va # 5 uchun tanlanganingizni 3Reconding. Tushunishning an'anaviy usuli shundaki, birinchi uchta dog'ingiz uchun eng yaxshi xitterlardan foydalanish va keyin qolgan uyalaringizni to'rtinchi, oltinchi va boshqalar bilan to'ldiring. Biroq, bu haqda ba'zi munozaralar mavjudligini biling. Buni ko'rib chiqing:
    • # 3 Xitter-ni # 4 va 5-dan ko'ra ko'proq urish, an'anaviy mantiq siz eng yuqori kalitga ega bo'lgan quvvatni to'ldirgan holda, an'anaviy mantiq sizni eng yuqori darajada to'ldiradigan quvvatni to'ldirganligingiz yaxshiroqdir.
    • Biroq, 4 va # 5-sonli bo'lsa ham, bitta o'yinda batafsilroq imkoniyatlar bo'lsa ham, ular bir nechta bazani yuklash ehtimoli ko'proq.
    • Shu sababli, ba'zi odamlar aqlli harakat, to'rtinchi yoki beshinchi teshik uchun ko'proq mos keladigan tezkor hiterni zaxiralashdir.

Tarkibni yaxlitlash

  1. 1-qadam qolgan o'yinchilaringizni baholang.Qolgan o'yinchilaringizni 1Vabr qiling. Sizda iste'dod nuqtai nazaridan bir-birlariga juda yaqin bo'lgan eng yaqin o'yinchilarga ega bo'lishingiz mumkin, yoki kaltaklash ko'nikmalarida tushadigan ko'nikmalar o'yinchidan o'yinchidan juda aniq bo'lishi mumkin. Qanday bo'lmasin, har bir o'yinchining kuchli va zaif tomonlarini hitter sifatida ko'rib chiqing. Sizning tarkibingiz tubida ushbu teshikdan ko'p bo'lgan narsangizga nisbatan bu xavotirlarga qarshi.
    • An'anaga ko'ra, 6-dan 9gacha bo'lgan 6 dan 9 gacha qolgan o'yinchilarning tegishli iste'dodlari tomonidan belgilanadi va ularni kamayib boradigan tartibda, eng yomon xiyla-neter bor.
  2. 2-qadam - kelgusi 6 va № 7 uchun keyingi eng yaxshi xitterlarni tanlang.2-6 va № 7 uchun navbatdagi eng yaxshi xitlaringizni 2chog'ingiz. Agar siz barcha yulduz kuchlari jamoasi muborak bo'lmasangiz, qolgan o'yinchilaringizni faqat yakkaliklarni urish uchun ko'proq bilimdon bo'lishini kuting. Shunday qilib, agar siz birinchi va ikkinchi tanlangan tozalash vositalari bo'lsa, to'pni urishning eng yaxshi yozuviga ega bo'lgan keyingi ikki uyani to'ldiring. Jamoangiz hali ham batda bo'lganida, Boardunklarini uyga olib keling.
    • Agar sizning oltinchi va ettinchi eng yaxshi o'yinchi stolda juda yaqin bo'lsa, u asoslarni o'g'irlashda kim yaxshiroq bo'lgan qaroringizni asoslang.
    • Kuchli sholli bilan 6-chi joyni to'ldirish, bu bazerunnerni haydash imkoniyatini oshiradi, hatto # 8, №8 va № 9 bo'lsa ham, faqat yakkaliklarni urish mumkin.
  3. 3-qadam kim # 8 va № 9 bo'lishi kerak.3DESCID №8 va № 9 bo'lishi kerak. Endi siz ikkita eng yomon xiyonatkoringizga tushib qoldingiz, o'zingizni eng yomonni joylashtirishni xohlaganingizni aniqlang. Tasdiqlashning o'rtalarida iste'dodli tushishni ko'rib chiqing. O'zingizning aylanishining pastki qismida qanday holatda qanday vaziyatga duch kelishingiz mumkinligini aniqlang.
    • Agar sizda tarkibning pastki qismiga kira oladigan kuchli jamoa bo'lsa, faqat bittadan, ehtimol sizning eng yomon xafagarchilikni davom ettirishning an'anaviy usuliga yopishib oling. Shu tarzda, agar ular ishdan chiqqan bo'lsa, ular darhol eng yaxshi o'yinchilaringizdan biri bo'ladi.
    • Agar siz bundan oldin ikki yoki undan ortiq chiqib ketishingizni kutsangiz, birinchi va ikkinchisingiz nuqtai nazaridan sakkizinchi va to'qqizinchi hitterni o'ylab ko'ring. Agar ular keyingi kirishning aylanishini boshlashlari mumkin, chunki birinchi navbatda sizning rahbarligingizni tanlaganingizdek, birinchi bo'lib o'tadigan tanlangan.
  4. 4-qadam, muxolifatingizga qarab chiziqni o'zgartirishni ko'rib chiqing.4Konderning oppozitsiyangizga qarab chiziqni o'zgartirish. Boshqa jamoaning kovaklarini o'rganing. Siz ularga qarshi o'ynashingiz mumkin bo'lgan o'yinlarni ko'rib chiqing. Agar siz hisobingizdagi chiziqlardagi turli teshiklarga almashtirishni o'ylab ko'ring, agar bu sizga ustunlik beradi deb o'ylasangiz. Masalan:
    • Agar sizda chap va o'ng qo'lli signallar soni bo'lsa, doimiy ravishda qiyin kechadigan narsa orasiga qo'shilishi.
    • Agar ularning pitcher chap qo'lda bo'lsa, har bir zarbani bunday kovaklarga qarshi takrorlang.
    • Har birining har birining o'tmishdagi chiqishlarini individual tarzda ko'rib chiqing. Masalan, agar sizning oltinchi eng yaxshi zarbangiz bitta kovakga qarshi kurashish uchun sodir bo'ladi, ularni urish haqida o'ylab ko'ring.

Ekspert savol-javob

Maslahatlar

  • Kerakli bo'lsa, asta-sekin iste'dodlarni taqsimlash uchun eng yaxshi gittersni o'zingizning eng yaxshi xitlar joylashtirishingizni erkin his eting.
  • Bunday o'zgaruvchanlik ikkinchi teshikni - eng yaxshi xitikozni - eng yaxshi beshinchi va beshinchi teshik bilan uchinchi teshik bilan to'ldirishdir.
  • Eng yaxshi chiziqni kafolatlaydigan bitta formula yo'q.