8 to'pni qanday o'ynash mumkin

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

8-balli basseyn bitta oq 'CUP to'pi' va 15 raqamli to'p bilan o'ynaydi - bitta qora '8-to'p.' Bir o'yinchi qattiq rangli to'plarni qoldirishga harakat qilmoqda ('Qattiqlar,' raqamlangan 1-7 raqami ('chiziqlar, chiziqlar' ni taqillatishga harakat qiladi ('chiziqlar', 9-15 raqamli). U o'yinchi 8-chi to'pni termaguncha (chiziqlar yoki qattiq) cho'milishiga qadar yutib bo'lmaydi. 8-to'pni cho'ntagida birinchi o'yinchi o'yinda g'alaba qozonadi.

Qadamlar

O'yinni o'rnatish

  1. 1-qadam asoslarni tushunish.
    Asoslarni tushunish. 8-to'p - bu Cuff to'pi va 15 'ob'ekt to'pi bilan o'ynadi'. Bir o'yinchi 1 dan 7 gacha (qattiq ranglar) bo'lgan guruhning to'plami, boshqa pleyer 9 dan 15 gacha (chiziqlar).). G'alaba qozonish uchun siz avval guruhni ham cho'ntagida, keyin 8-to'pni qoplashingiz kerak.
  2. 2-qadam boshni toping.
    Boshni toping. Kichik nuqta yoki uchburchakni his qilishning lateral markazida, stolning uzunligi bo'yicha chorakning chorak qismini qidiring. O'yinni boshlash uchun siz CUE to'pini joylashtirasiz. Ushbu nuqta orqali ishlaydigan chiziq 'bosh satr' deb nomlanadi.
  3. 3-qadam to'plarni qoplang.
    To'plarni taglik qiling. Uchburchak basseynni toping va ichkariga 1-15 to'pni joylashtiring. Stolning qarama-qarshi uchiga boshni boshchangning burchagiga soling, uchburchakning bir burchagida tanaffusga duch keling. Rafning yon tomonida tokchalanganligiga ishonch hosil qiling. Keyin, o'ynashga tayyor bo'lganingizda, ramkalarni olib tashlang, shunda faqat to'plar qoling.
    • Uchburchakning uch qismini stolning uzunligini pastga tushiring, stolning uzunligi, 'oyoq nuqtai nazaridan' stolda joylashgan nuqta stolda joylashgan nuqta. Agar 'bosh torli satr' stolning boshidan oyoqqa 1/4 ballni belgilaydi, so'ngra 'oyoqli satr' - bu boshning oyoqdan oyoqqa yo'lning 3/4 qismini belgilaydigan xayoliy chiziq. 'Oziq-ovqat nuqtai' oyoq satrining keskin o'rtasidan joylashgan.
    • 8 to'pni uchburchakning o'rtasiga qo'ying. Tanaffusga qaragan uchburchak nuqtai nazaridan 1 to'pni qo'ying. Rafning bitta orqa burchagida stripipe to'pini va boshqa burchakda qattiq to'p qo'ying.
  4. 4-qadam lingoni o'rganing.
    Lingoni o'rganing. Hovuz noyob terminologiyaga boy, bu yangi o'yinchilar buni tushunish qiyin bo'lishi mumkin. Siz o'ynashni o'rganadigan shartlar. Agar biron bir narsa nimani anglatishini bilmasangiz, faxriy basseynchidan aniqlik kiritishni so'rang.
    • Ob'ekt to'plari: 1-15 raqamli chiziqli va qattiq to'plar. Har bir basseyn to'pi, ammo koptokli to'p. 'Ob'ektli to'plar' siz cho'ntaklarni taqillatmoqchi bo'lgan to'plar.
    • Cho'ntak: basseyn stolidagi savat. Oltita cho'ntagi bor: har bir burchakda, va bitta uzun tomonning o'rta nuqtai nazaridan. 'Cho'ntagi' - bu bir yoki bir nechta raqamli 'ob'ektni cho'ntagiga taqillatish' aktidir.
    • Temirlik: Passol Tadqiqotning yon tomonida bank.
    • Tirnalish: o'yinchi tasodifan cho'ntagiga solingan to'pni taqillatganda. Agar siz tirnalsangiz, ko'krak to'pingizdan birini cho'ntagingizdan olib tashlang va uni stolning o'rtasiga qo'ying. Endi raqibingiz stolning yuqori qismida tanlangan joyidan otish imkoniyatiga ega.
    • Ochiq jadval: Guruhlarni tanlash (chiziqlar yoki qattiq) hali aniqlanmaganida, stol 'ochiq'. Stol ochiq bo'lganda, stripip yoki qattiq qilish uchun birinchi navbatda qattiq urish qonuniydir.
    • Yomon jarima: qarama-qarshi o'yinchi qo'lda koptokli to'pni oladi. Bu shuni anglatadiki, o'yinchi CUE to'pini stolning biron bir joyida yoki keyingi zarbasini olish uchun joylashishi mumkin.

O'yinni boshlash

  1. 1-qadam rafni sindirib tashlang.
    Taglikni buzing. Bitta o'yinchi bosh satrning orqasida to'pni ko'taradi va ustunga qaratilgan. Cue to'pini sharob uchburchagiga urinib, kuch va aniqlik bilan taqillating. Huquqiy tanaffusni ijro etish uchun, kesishgich to'pni cho'ntagida cho'ntagida qoldirishi yoki temir yo'lga olib borishi kerak. Bekorchi to'g'ri tanaffusni bajara olmasa, bu qo'pol.
  2. 2-qadam, tirnalgan yoki nopok holatlarda nima qilish kerakligini biladi.
    Tirnalgan yoki nopok holatlarda nima qilishni biling. Agar tanaffus pleeri uning zarbasini o'zgartirsa, unda o'yin qisman faqat boshlangan. Kiruvchi o'yinchi ikkita variant mavjud: jadvalni qabul qiling va keyingi zarbani qabul qiling yoki ochilish tanaffusining qizilligi uchun to'plarni qayta tashlang. Kiruvchi o'yinchi shaxsan tanaffus qilish yoki asl buzuvchini qayta urinib ko'rishiga yo'l qo'ymaslik uchun tanlanadi.
    • Agar pleer yuridik tanaffusda tirnalgan bo'lsa:
      • Barcha to'plar cho'ntagi cho'ntagiga qarab turardi.
      • Rasm - bu qo'pol, degani, bu hozirda otishmaning navbatchisi.
      • Stol ochiq, ya'ni bir o'yinni tirnalmasdan yutib yuboradigan birinchi o'yinchi bu o'yin uchun maqsadi sifatida yoki uning maqsadi kabi maqsadli to'pni tanlaydi.
    • Agar o'yinchi raqamlangan to'pni sindirish stolidan sakrab chiqsa, bu qo'pol. Kiruvchi o'yinchi ikkita variant mavjud:
      • Stolni o'z ichiga oladi. Keyingi zarbani oling va o'yinni davom ettiring.
      • Boshqasini orqasiga tuting. Zarur bo'lganda yana otib tashlash yoki sindirish.
    • Agar 8-to'p tanaffusda cho'ntagida bo'lsa, unda buzuvchi qayta taassurot qoldirishi yoki 8 to'pni ochish va otishni davom ettirishi mumkin. Agar tanaffusda 8 to'pni cho'ntagi paytida parchalanayotgan bo'lsa, kiruvchi o'yinchi qayta tiklangan yoki 8 to'pni ochish va 8 to'pni boshingizda o'q uzgan holda o'qishni boshlang.
  3. 3-qadam guruhlarni tanlang.
    Guruhlarni tanlang. Guruhlar tanlangan, stol 'ochiq'. O'yinning qolgan qismida ushbu to'pni jalb qilishni maqsad qilgan birinchi to'pni samarali ravishda olib boradigan birinchi o'yinchi. Agar siz tanaffus o'yinchisi bo'lsangiz, masalan, siz chiziqli 13 to'pni cho'ktirasiz, shunda siz 'chiziqlar'. Ish tashlash oson bo'lgan boshqa chiziqli to'plar uchun atrofga qarang. Sizning maqsadingiz - raqibingiz barcha qattiq to'plar va 8-to'pni cho'ntagidan oldin barcha chiziqlar (va 8 balli) cho'ntagida.
    • Uni kim kimligini aniq qiling. Agar siz chiziq qilsangiz, chaqiring, 'Men chiziqlarman!' Agar siz qattiq, qo'ng'iroq qilsangiz, 'Men qattiqman!'
    • Agar siz birinchi o'yinchi bo'lsangiz, siz raqamlangan to'pni cho'ntagingizda, lekin bir vaqtning o'zida chiziq va qattiq cho'kasiz: ikki guruh o'rtasida sizning teringiz bor. Darhol eng foydali ko'rinadigan guruhni tanlang.
  • Barcha to'plar cho'ntagi cho'ntagiga qarab turardi.
  • Rasm - bu qo'pol, degani, bu hozirda otishmaning navbatchisi.
  • Stol ochiq, ya'ni bir o'yinni tirnalmasdan yutib yuboradigan birinchi o'yinchi bu o'yin uchun maqsadi sifatida yoki uning maqsadi kabi maqsadli to'pni tanlaydi.
  • Stolni o'z ichiga oladi. Keyingi zarbani oling va o'yinni davom ettiring.
  • Boshqasini orqasiga tuting. Zarur bo'lganda yana otib tashlash yoki sindirish.

O'yinni o'ynatish

  1. 1-qadam to'pni cho'ntagingizcha bo'lmaguningizcha otishni davom eting.
    To'pni cho'ntagingizcha bo'lmaguningizcha otishni davom eting. Agar siz 'chiziqlar' ni o'qqa tutsangiz va siz chiziqli 12 to'pni qilsangiz, u hali ham sizning navbatingiz. Yana bir chiziqli to'pni cho'ntagiga urinib ko'ring. Agar siz keyingi zarbangizda yana bir chiziqli to'pni muvaffaqiyatli to'pga olib, keyin siz yana otishingiz mumkin. Siz tirnalganingiz yoki cho'ntagingizni sog'inishingiz bilan, u darhol sizning raqibingizning navbatiga aylanadi.
    • Birlashgan kombinatsiyalarga qarshi hech qanday qoida yo'q, unda siz guruhingizdan bitta raqamli to'pni ochasiz. Biroq, 8-to'pni stolda otishmaning faqat qolgan yuridik ob'ekti to'plami bo'lmasa, birinchi to'p sifatida ishlatilishi mumkin emas. Aks holda, bu qo'pol.
  2. 2-qadam guruhingizdagi barcha to'plarni cho'ntagida.
    Guruhingizdagi barcha to'plarni cho'ntagiday. Agar siz 'Qattiq moddalarni' otayotgan bo'lsangiz, unda 8-to'pni cho'ntagingiz uchun barcha to'plarni sanab chiqishga harakat qiling. Agar siz 'chiziqlar' ni otayotgan bo'lsangiz, unda barcha to'plarni 9-15 raqamiga aylantiring. Agar siz raqibingiz to'pini qilsangiz, sizning navbatingiz tirnalgan holda tugaydi.
  3. 3-qadam zarbalaringizni chaqiring.
    Zarbalaringizni chaqiring. Ko'plab rasmiy basseyn o'yinlarida futbolchilar ushbu zarbani qonuniy deb hisoblash uchun har bir zarba deb atashlari kerak. Bu degani: har bir zarbadan oldin qaysi to'pni ochmoqchisiz. Siz '4-to'p, burchak cho'ntagida', deb aytishingiz mumkin va o'zingizning hovuzingiz bilan tanishish uchun siz qaysi cho'ntakni nazarda tutayotganingizni aniqlang. Agar do'stlaringiz bilan tasodifiy basseyn o'yini topsangiz, unda sizning zarbalaringizni chaqirishning hojati yo'q.
  4. 4-qadam 8-to'pni cho'ntagiday.
    8-to'pni cho'ntagida cho'ntagida. Siz o'z guruhingizdagi boshqa raqamlangan to'plarni (chiziqlar yoki qattiq) qilganingizdan keyin faqat 8 ballda qonuniy otishingiz mumkin. Cho'ntagingizni chaqirishga ishonch hosil qiling! Jadvalni ko'rib chiqing va qaysi cho'ntagida 8 to'pni yutish oson kechadi. Keyin, otishingizdan oldin 8 ballni qaerdan cho'ntagilayotganingizni e'lon qiling. Agar siz 8-to'pni birinchi bo'lib birinchi bo'lib cho'ntagingizda bo'lsa, unda siz o'yinni yutib olasiz!
    • Masalan: ayting: '8 to'p, burchak cho'ntagida', va siz qaysi burchak cho'ntakini nazarda tutayotganingizni ko'rsating.
    • Agar siz otishingizni chaqirsangiz, lekin siz 8-to'pni cho'ntagiga aylantirmang: endi sizning raqibingizning navbati. Agar siz 8 to'pni yasashga urinayotganda 8 to'p yoki tirnalganingizni qilmasangiz va yutqazmadingiz.
  5. 5-qadam o'yinni tugating.
    O'yinni tugating. 8-chi passeynning o'yinchisi o'yinchi qonuniy ravishda 8 ball to'planganidan so'ng, barcha guruhidagi barcha raqamlangan to'plarni cho'ntagidan keyin ikki marta cho'kib ketadi. Biroq, ba'zi bir harakatsizliklarni amalga oshirish orqali o'yinchi o'yinni yo'qotishi mumkin.
    • O'yinchi u yoki u tugaganida yutqazadi: tanaffusdan keyin har qanday vaqtda 8-to'pni cho'ntagida joylashtiring; 8-to'pni bir xil siqilishda va uning to'plari guruhi sifatida cho'ntagi; tanaffusdan keyin istalgan vaqtda stoldan 8 to'pni ochadi; 8-chi cho'ntagida u o'zi chaqirgandan boshqa cho'ntagida cho'ntagida; Yoki 8-to'pni qonuniy 'balbaqasi bo'lmasa, cho'ntaklar.

Jamiyat Savol-javob

  • Savol bermoq
    Agar men taxmin qilishimdan oldin 8 to'pni cho'ntagim bo'lsa, nima bo'ladi?
    Siz yo'qotasiz va o'yin tugadi.
  • Savol bermoq
    Men o'ynashim mumkin bo'lgan 8 ta chavandozning turli xil turlari bormi?
    O'yinni osonlashtirish yoki qiyinlashtirishi mumkin bo'lgan boshqa uy qoidalari mavjud.
  • Savol bermoq
    Qattiq to'pimni otib tashlaganimda nima bo'ladi va xato bilan chiziqli to'pni urdi?
    Keyin raqibingiz qo'lida to'pni qo'lida to'pladi va stolning biron bir joyida cue to'pini joylashtirishi mumkin.

Video

Maslahatlar

  • 8-balli basseyn bitta oq 'CUP to'pi' va 15 raqamli to'p bilan o'ynaydi - bitta qora '8-to'p.' Bitta o'yinchi qattiq rangli to'plarni qoldirishga harakat qilmoqda ('Qattiqlar,' raqamlangan 1-7 raqami.
  • CUE to'piga teging: to'pning uchini to'rt dyuymdan uzoqroq joyda joylashtiring. Keyin, egilli qo'lingiz bilan o'rab qo'ying. Qo'lingizdan boshqa hech narsa qimirlamasligingiz kerak. Tanangizni hanuzgacha ushlab turing.
  • CUEni ushlab turish uchun: bir qo'ldan foydalaning (qo'lingiz bilan yumshoq qo'ldan foydalaning). Boshqa qo'ldan foydalaning. Boshqa qo'ldan foydalaning ('qo'ng'iroq qiluvchi qo'l') va har bir zarba uchun kuchni bering.