9 to'pni qanday o'ynash mumkin

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

9-chi to'pning oddiy qoidalari va to'g'ridan-to'g'ri maqsadi yangi o'yinchilarni o'rganishga osonlashtiradi. Ko'proq basseynli futbolchilar boshqa basseyn o'yinlaridan tez sur'atlar bilan o'zgarishi va aniq pozitsiyaning aniq mahoratini namoyish etish imkoniyatiga ega bo'lishlari mumkin. Boshlashingiz kerak bo'lgan narsa - bu hovuz stoli uskunalari to'plamidir.

Qadamlar

Ishni boshlash

  1. 1-qadam jamoalarni tanlang.
    Jamoalarni tanlang. 9-to'p odatda bir-biridan o'ynaydi. Agar sizda ikki kishi bo'lsa, ikki jamoaga bo'linadi.
    • Do'stona o'yinda siz uch yoki undan ortiq jamoalar bilan o'ynashingiz mumkin. Agar ba'zilaringiz boshqalarga qaraganda ko'proq pulda bo'lsangiz, bu tavsiya etilmaydi.
  2. 2-qadam birinchi navbatda birinchi bo'lib qaror qiladi.
    Kim birinchi boradigan qaror qiling. Siz shunchaki tangani ajratib olishingiz mumkin, ammo 'Lagging' birinchi o'yinchisini hal qilish uchun yanada qiziqarli yo'ldir. Bo'sh stolda har bir o'yinchi to'pni boshchasiga qo'yadi. Har bir o'yinchi bir vaqtning o'zida to'pini uradi. Maqsad - bu sizning to'pingiz stolning oxirida teginish, keyin yon tomonga yoki tomonlarga tegmasdan iloji boricha ko'proq sakrash. Kim eng yaqin bo'lsa, tanaffusga tushadi (pastga qarang).
    • Agar ikkita to'p bir-biriga tegsa, yoki hech kim boshqa tomonga tegmasdan oxirigacha biron bir narsani urmasa, yana urinib ko'ring.
  3. 3-qadam to'qqizni tashkil qildi ...
    Rafning ichida to'qqiz to'pni o'rnating. 1 dan 9 gacha raqamlangan to'qqiz to'pni tanlang va ularni taglikka qo'ying. Ularni olmos shaklida joylashtiring, 9 to'pni markazda va 1-to'p otishmaga eng yaqin bo'lgan. To'pni tasodifiy olmosning qolgan qismida joylashtiring.
    • Raf odatiy joyga, oyoq nuqtai nazaridan eng yaqin nuqta bilan.
    • Agar siz olmos shaklidagi 9-ball ustunini topsangiz, undan foydalaning. Agar siz uchburchakli 15 balli taglikdan foydalanishingiz kerak bo'lsa, siz shunchaki olmos shaklini iloji boricha mahkam o'rab qo'ying.
  4. 4-qadam tanaffus ...
    Sindirmoq. Birinchi o'yinchi bosh simining istalgan joyida oq rangdagi to'pni qo'yib yubordi. O'sha o'yinchi 1 to'pni sindirish uchun 1-chi to'pni uradi.
    • Tanaffus bir to'pni cho'ntagiga olib kelishi kerak, / yoki har qanday temir yo'l (yon tomonga) kamida uchta to'pni yuboring. Agar bularning hech biri bo'lmasa, taglikni yana bir bor o'rnating va keyingi o'yinchi tanaffus qilmang.

Asosiy qoidalar

  1. 1-qadam to'pni cho'ntagingizga bo'lmaguningizcha navbatingizni tuting.
    To'pni cho'ntagingizga bo'lmaguningizcha, burilishingizni oling. To'pni yoqsangiz, siz yana bir zarbani olishingiz kerak. To'pni cho'ntagingiz yoki sizni iflos qilmaguningizcha, zarbalar bilan shug'ullaning. Bu sodir bo'lganda, keyingi o'yinchiga o'ting.
    • Bu tanaffusni o'z ichiga oladi: agar u to'pni oshirib yuborgan kishi, ular yana bir zarba olishadi.
    • Faqat 8 to'pga o'xshab, siz faqat CUP to'pini urishingiz mumkin, odatda, raqamsiz oq to'p.
  2. 2-qadam maqsadingizni biling.
    Maqsadingizni biling. 9-chi to'pli hovuzda, 9 to'pni qamashtiruvchi o'yinda g'alaba qozonadi. Siz hatto tanaffusda g'alaba qozonishingiz mumkin! Albatta, bu maqsadni tovushdan ko'ra qiyinroq qiladigan boshqa qoidalar ham bor.
  3. 3-qadam eng past raqamli to'pni maqsad qiling.
    Eng past raqamli to'pni maqsad qiling. Har safar o'qqa tutganingizda, Cue to'pi boshqa to'pni urishdan oldin stolda eng past raqamlangan to'pni urishi kerak. Agar u avval boshqa to'pni ursa yoki u biron bir to'pni urmasa, zarbasi qo'pol. (Kambag'allarga ko'proq ma'lumot olish uchun pastga qarang.)
    • Siz har qanday raqamlangan to'pni jazosiz cho'ntagingiz qilishingiz mumkin. Masalan, CUE to'pi 1 to'pni urishi mumkin, keyin sakrab, 7-to'pni cho'ntagiga soling. Bu qonuniy zarbadir. Siz hatto o'yinni yutib olish uchun 9-to'pni cho'ntagingiz mumkin.
  4. 4-qadam yumshoq xitlardan qoching.
    Yumshoq xitlardan qoching. Eng past raqamli to'pni urgandan so'ng, kamida bitta to'p temir yo'l yoki cho'ntakni kiritishi kerak. Agar bunday bo'lmasangiz, zarbasi qo'pol.
  5. 5-qadam, agar raqibingiz buzilgan bo'lsa, to'pni qaerda joylashtiring.
    Agar sizning raqibingiz buzilgan bo'lsa, to'pni joylashtiring. Agar o'yinchi qo'pol muomala qilsa, navbatdagi o'yinchi CUE to'pini olib, uni stolda o'qishga olib keladi. Yuqorida aytib o'tilganidek, iflosliklar avvalgi to'pni urish yoki cho'ntagiga yoki temir yo'lga olib borishga qodir emas.
  6. 6-qadam standart hovuz qoidalariga rioya qiling.
    Standartlar qoidalariga rioya qiling. Standart pul buzilishi ham qo'llaniladi: stolni taqillatib, to'pni ochish ('tirnalgan' yoki burilish to'pini urish barcha ifloslangan to'pga tegizadi. Keyingi o'yinchi stolning istalgan joyida CUE to'pini ko'chirishga kirishadi.
    • Agar 9-to'pni qo'pol ravishda taqillatsa yoki cho'ntagi bo'lsa, uni oyoq nuqtai nazariga qaytaring yoki iloji boricha oyoq nuqtai nazaridan yoping. Jadvalni tark etadigan boshqa raqamlangan to'plar noqonuniy ravishda o'ynaydi.
    • Tasodifan harakatsiz to'pga tegish - bu iflos emas, ammo boshqa o'yinchilar uni yangi pozitsiyada qoldirish yoki boshqa joyga o'tkazish to'g'risida qaror qabul qilishadi.
  7. 7-qadam bir nechta o'yinlarni o'ynang.
    Bir nechta o'yinlarni o'ynang. Hovuzning boshqa turlari bilan taqqoslaganda, 9-balli spektakllar tezda tugaydi. Odatda futbolchilar bir kishi yoki jamoa ma'lum bir o'yinlarni qo'lga kiritmaguncha o'ynashga rozi. Agar siz o'rtada yangi basseyn pleyer ekanligingiz yoki avvalgidek etti yoshdan etti o'yinda o'ynashga harakat qiling.

Surish

  1. 1-qadam ushbu qoidani yanada raqobatbardosh o'ynash uchun qo'shing.
    Ushbu qoidani yanada raqobatdosh o'yin uchun qo'shing. Pushta qilish qoidasi o'yinchilarga tanaffusdan keyin boshlang'ich pozitsiyani biroz nazorat qiladi. Bu raqobatdosh o'yinlarga ko'proq strategiyani qo'shadi. Boshlang'ich basseyn pleyerlari bilan do'stona o'yinda ushbu qoida lodir emas.
  2. 2-qadam deklaratsiya push out right after a break.
    Tanaffusdan keyin darhol 'chiqib ketish' deb e'lon qiling. Batafsil qoida faqat tanaffusdan keyin birinchi zarbada qo'llaniladi. Ikkinchi zarbani qabul qilmoqchi bo'lgan o'yinchi 'surish' ni e'lon qilishni tanlashi mumkin. Agar uni e'lon qilmasa, odatdagidek davom etmoqda.
    • Agar otish vositasi tanaffusda to'pni cho'ntasa, u itarishni e'lon qilishi mumkin, chunki u yana bir zarbani qabul qilmoqchi. Agar u to'pni cho'ntagida qoldirmasa, navbatdagi pleyer o'rnini bosish imkoniyatini oladi.
  3. 3-qadam, itarish uchun 9-to'p qoidalarini e'tiborsiz qoldiring.
    Pupati chiqarish uchun 9-to'p qoidalariga e'tibor bermang. Achilgan surish otishma-da otishma eng past raqamli to'pni urishi shart emas va temir yoki cho'ntagida to'pni yuborish shart emas.
    • Agar pushaychi 9-to'pni pushaymon bo'lsa, uni oyoq nuqtai nazariga qaytaring. Boshqa raqamlangan to'p cho'ntagida qoladi.
    • Boshqa yomon qoidalar hali ham qo'llaniladi.
  4. 4-qadam keyingi o'yinchi o'ynashni tanlasin.
    Keyingi o'yinchi o'ynashni tanlasin. O'tkazib yuborilgandan so'ng, keyingi o'yinchi o'z navbatida o'ynash yoki o'tishni tanlaydi. U bu qarorni 'surish' to'pni cho'ntagiga cho'mdirgan bo'lsa ham oladi. Ushbu qarordan so'ng, odatdagidek davom etmoqda.
    • Agar itarib ketsa, undagi noaniq bo'lsa, buning o'rniga odatiy iflos qoidalarga rioya qiling. Keyingi o'yinchi biron bir joyda CUE to'pini joylashtiradi va zarba oladi.

Jamiyat Savol-javob

  • Savol bermoq
    Agar men 9 to'pni cho'ntagiga olish uchun 1 to'pni ishlatsam, yutamanmi?
    Ha, siz 9 to'p cho'ntagiga tushib, birinchi zarbangiz 1 to'pda bo'lganini yutasiz. 9 bilan birga qancha to'p cho'ntagingiz qanchalik muhim emas.
  • Savol bermoq
    Nimani itarish?
    Bu ikkala o'yinchini ham muvozanatlashtiradigan zarba. Agar sindirish pleer to'plamasa, lekin eng past raqamli to'pga ega bo'lmasa yoki buzadigan o'yinchi hech qanday to'pni qilmasa va kiruvchi o'yinchi eng past raqamli to'pga ega bo'lmasa, pleer bo'lishi mumkin Stolning istalgan joyida koptokli zarbani urish orqali push-outni o'ynashni tanlab oling. Eng past raqamlangan to'p yoki temir yo'l bilan bog'lanish majburiy emas, ammo standart Cue Ball qoidalari (bas yoki ikki baravar xitlar) hali ham qo'llanilmaydi. Kiruvchi o'yinchi Push-chiqish zarbasi keyingi zarbani o'ynash yoki uni raqibga qaytarish imkoniyati mavjud.
  • Savol bermoq
    9 balli basseynda mening ob'ektiv to'pimni cho'ktirish uchun yana bir to'pni ishlatsam bo'ladimi?
    Ha. Avval stol ustidagi eng past raqamli to'pga tegsachi, u qaysi to'pni cho'ktirasiz.

Video

Maslahatlar

  • Agar siz to'pni to'lagan bo'lsangiz, keyingi o'yinlar uchun yuqori raqamlangan to'plardan foydalangan holda pulni tejang. Masalan, agar birinchi o'yinda 1, 5 va 9 to'plar birinchi o'yinda sakrab, ikkinchi o'yindan 10, 11 va 12-sonli to'plangan to'plar yordamida ikkinchi o'yinni boshlang. Kim 12 to'pni yutib yuborsa, o'sha o'yinda g'alaba qozonadi.
  • Ba'zi bir basseyn uyushmalari 9-to'p turnirlarini, hisoblar sonini hisoblashning o'rniga 9-to'p turnirini ishga tushirishdi. Turnir tashkilotchisiga nogironligingiz va to'plangan to'plar soniga qarab hisoblab chiqilishini bilib oling.
  • 9-to'pda sizda 'zarba berish' kerak emas. Tasodifan cho'ntagida 9-to'pni siz hech qanday qonuniy suratga olganingizda, o'yinda g'alaba qozonadi.

Ogohlantirish

  • Turnirlarda, agar ikkala oyog'ingiz poldan tushsa, yoki agar kue to'pi 'Cue to'pi yana bir to'pga tegsa, CUP to'piga tegsa, xato qilsangiz, sizning zarbangiz yomon. Siz bu qoidalar bilan do'stona o'yinda o'ynashingiz shart emas.

Kerak bo'lgan narsalar

  • Ikki yoki undan ortiq o'yinchi
  • Complord jadval
  • Shonli tayoq
  • 9 raqamlangan bilyard to'plari