Qanday qilib beysbol o'ynash mumkin

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

Beysbol - bu Amerikaning eng sevimli va u erda joylashgan eng sevimli sport turlaridan biridir. O'yin uchun yangilar uchun qoidalar chalkash va murakkab ko'rinishi mumkin. Ammo siz dalani qanday tashkil etishni tushunganingizdan so'ng, qanday qilib qo'pollik o'ynash va himoya o'ynashni qanday o'ynashingiz mumkin, siz o'zingizning beysbol o'yini qo'shishingiz yoki boshlashingiz mumkin.

Qadamlar

Jamoa sozlash

  1. 1-qadam to'qqiz o'yinchini to'plang.
    To'qqiz o'yinchini to'plang. Sizni himoya qilish uchun jamoani maydonga olish uchun kamida to'qqiz kishi kerak bo'ladi. Kamroq odamlar bilan o'ynash mumkin, ammo siz har bir o'yinchini maydonga kengaytirishingiz kerak. Bu o'yinchilarni urishdan keyin to'pga etib borishi qiyin kechishi mumkin, shuning uchun iloji boricha to'qqizga yaqin bo'ling.
  2. 2-qadam, kovak va ushlagichni tayinlang.
    Kovakni va ushlagichni tayinlang. Qoziq maydonning o'rtasida turgan o'yinchi bo'lib, to'pni urish bilan uradi. Qo'l ushlagich to'pni ushlab turmasa, uyning plastinkasining orqasida siqiladi.
    • Qo'l ushlagich yuz niqobi kabi himoya vositalarini kiyishini, chunki pitcher to'plarni qattiq otadi va ularga shikast etkazadi.
  3. 3-qadam infitriklarni tanlang.
    Infitriklarni tanlang. Profilda (yoki olmos) dagi futbolchilar asoslarni himoya qilishadi. Avvaliga birinchi, ikkinchi va uchinchi bazada joylashgan o'yinchi bo'lishi kerak va ular 'Bazema' deb nomlanadilar. Qisqichbaqasimon uchinchi o'yinchini tashkil qiling, bu poydevorni qo'llab-quvvatlaydigan va krafikda to'plarni ushlashga yordam beradi.
  4. 4-qadam chiqargichlarni tanlang.
    Chiqargichlarni tanlang. Kirish maydonidagi uchta o'yinchi - bu o'ng qanot felogironi, fimerni qoldirgan. Ular boshpanada parvozli to'plarni ushlash va maydonni infildeldan o'tib ketadigan tuproqli to'plarni ta'qib qilish uchun javobgardirlar.

Dala sozlamalari

  1. 1-qadam maydondagi asoslarni joylashtiring.
    Maydonni maydonga joylashtiring. O'yin davomida to'rtta asos (birinchi, ikkinchi, uchinchi va uy plitalar), bu 'xavfsiz joylar' dir. Ular kvadratda o'rnatilgan tuval yoki kauchuk qoplangan sumkalar, garchi u odatda olmos deb nomlanadi.
    • Bazalar uy plitasi: birinchi, ikkinchisiga va uchinchi. Ikkinchi poydevor uy plitasining pitchchining tepasidan to'g'ridan-to'g'ri chiziqda.
    • Har bir bazal avvalgisidan taxminan 90 fut (27,5 metr) uzoqroq.
    • Asoslarni bog'laydigan chiziqlar axloqsizlikdan yasalgan, shuning uchun yuguruvchilar poydevorga aylanishi mumkin, qolgan dala o'tlardan qilingan.
  2. 2-qadam kovakni o'rnating's mound.
    Kovakning tepasini o'rnating. Qovurgich markazda markazda bir usta kirtida turadi, uy plitalaridan taxminan 18 fut (18 metr). Tepada kauchuk plastinka joylashtiring, qaerda pitcher tashlanadi.
  3. 3-qadam - qo'pol chiziqlarni bo'yash.
    Iflos chiziqlarni bo'yash. Uchinchi bazaning chap qismida yoki birinchi bazaning o'ng tomonidagi erlar (uy plitasidan ko'rinib turganidek) 'uy plastinkasidan ko'rinib turgan'. Nopok chiziqlar uydan birinchi va uchinchi poydevorga, keyin esa tashqariga chiqadi.
  4. 4-qadam string bating's boxes.
    Bating qutilarini bo'yash. Batish uy plitasining chap tomonida yoki o'ng tomonida, ularning hukmron qo'llari bo'lganiga qarab turadi. Uy plitasining ikkala tomonining ikkala tomonida 4 futgacha (1,2 metrgacha 1,8 metrgacha) maydonchaga bo'yash.
  5. 5-qadam stolni bo'yash's box.
    Ushlagichning qutisini bo'yash. Uydagi plastinka orqasida, pitchcher uni tashlamoqda yoki stakan uni tashlamoqda va stakan uni tashlamoqda va stakan uni tashlamoqda va stakanni qoqib, to'pni tomosha qiladi.

Hujumkor o'yin

  1. 1-qadam plastinkaga uring.
    Bitkaga plastinkaga yuboring. Bitta uy plastinkasiga yaqinlashadi va uning yon tomonida, kovakning to'pini kutish uchun stakan qutilaridan birida turadi. Batters pitcher boshlashga tayyor bo'lguncha mashqlarni amalga oshirishi mumkin.
    • Haqoratli o'yin paytida barcha o'yinchilar to'pni urishga urinayotganda jangovar vazifalarni bajaradilar.
  2. 2-qadam to'pni u kabi tomosha qiling's pitched.
    To'pni ochgandek tomosha qiling. To'pni xitiralab ketishini taxmin qilishga urinib ko'rishi kerak. Ular chayqalish va to'pni urishga urinish yoki siljitmaslik uchun qaror qilishlari mumkin va ushlash uchun ularning orqasidan ushlash uchun ularning orqasidan ushlashiga imkon berishlari mumkin. Agar qonuniy xit qilinmasa, umpir uchta qo'ng'iroqni - ish tashlash, to'p yoki qo'pol to'pni qiladi.
    • 'STRIG' to'pni to'pga aylantirishi yoki to'pni o'chirib, o'tkazib yuborganligini ko'rsatadigan dalildir. Bitta ushlagich tomonidan ushlangan uchinchi zarbadan.
    • 'To'p' kovak to'pni urib yuboradigan to'pni kesib tashlaganida, pitbaning kesishishi va urish maydonda chayqalmaydi. To'rt to'pdan keyin 'yurish', bu birinchi poydevorning erkin taraqqiyoti. Batters vaqti-vaqti bilan plastinkani yig'lab, to'pni urishdan ko'ra sayr qilishga harakat qiladi.
    • 'Noqulay to'p' - bu iflos chiziqlar tashqarisidagi yoki birinchi yoki uchinchi bazaga erishishdan oldin iflos hududga tushadigan to'p. Keyin to'p 'o'lik' deb hisoblanadi va barcha yuguruvchilar o'z vaqtida vaqtga qaytishlari kerak. Odatda nopok to'p shunchaki ish tashlash deb hisoblanadi; Biroq, aksariyat hollarda, agar urg'ochida ikkita zarba bo'lsa, aksariyat hollarda ish tashlash deb hisoblanmaydi. Istisnolar to'pni ushlagichning qo'lqopiga yoki uni ifloslashsa, bu zarbani bo'g'ib o'ldirsa.
  3. 3-qadam batni chayqash.
    Yarani chayqash. Oyoqlaringiz bilan parallel va tizzalar bir oz egilganda, ikkita qo'l bilan Batni to'g'ri tuting. Tezda uni suyuqlik harakatida keltiring va shu bilan birga vazningizni orqa oyog'ingizga silding. Kontakt tayyorlash imkoniyatini oshirish uchun to'pni ushlab turishni unutmang.
  4. 4-qadam asoslarni ishga tushiring.
    Asoslarni ishga tushiring. Hit to'pi dala bo'ylab yoki yer bo'ylab, shtat bo'ylab yoki yer bo'ylab harakatlanayotganda, battar (hozirda 'yuguruvchi' deb nomlangan. Ruperning 'tashqariga chiqmasa', ular birinchi bazada to'xtashlari yoki endi xavfsiz bo'lmaguncha davom etishlari mumkin.
    • Agar mudofaa o'yinchisi to'pni egallab olsa va bazaga tegmaydigan yuguruvchiga tegsa, yugurish mumkin.
    • Agar xit to'pi zaryadli o'yinchi tomonidan erga yoki devorga tegmasdan oldin himoyalangan o'yin tomonidan ushlangan bo'lsa, avtomatik ravishda uriladi. Bu varaq deyiladi. Agar bu ixtilofning uchinchi qismida bo'lmasa, barcha baser bazalari varaqasi va pog'onani palatadan keyin qaytishlari kerak. Bunday yuguruvchilar to'pni yuqoriga etib olish kerak bo'lgan poydevorga tashlash orqali bunday yuguruvchilar 'ikki baravar ko'payishi' mumkin.
    • Agar xit to'pi erga tegsa, urg'ochi majburan chiqishi mumkin, ammo keyin mudofaa o'yinchisi unga egalik qiladi va yuguruvchi u erga borguncha birinchi bazaga tegadi. 'Molga tortilgan' yuguruvchilar yer ostidagi basisdagi basisni shu tarzda chiqarib yuborish mumkin.
  5. 5-qadam o'g'rilik baza.
    Bazalarni o'g'irlash. Aksariyat hollarda, yuguruvchi bitta o'yinda bazalarning butun tumanini to'liq bajara olmaydi, shuning uchun ular bazada to'xtashlari va keyingi zarbani plastinkaga ko'tarish uchun steşırmalıkni kutishlari kerak. Biroq, istalgan vaqtda, yuguruvchi 'o'g'irlashga' harakat qilishi mumkin, bu kovak urishi bilanoq uni ishga tushirish bilan uning yonida yugurish.
    • Odatda kovak odatda jamoadagi eng yaxshi me'yordir, boshqa vaqtda bazani o'g'irlash juda xavflidir; Qoziq to'pni aylanib, katta tegga chiqishga imkon beradi. Ko'plab yoshlar beysbol ligalari bas, to'p uy plitalaridan o'tib ketgandan keyin bazani o'g'irlashga ruxsat bermaydilar.
  6. 6-qadam yuk asoslari.
    Yuk asoslari. Har bir bazada istalgan vaqtda faqat bitta yugurish mumkin. Uchta uchta bazada yugurish paytida, 'bazalar yuklangan', deyiladi 'bazalar yuklangan', deyiladi, keyingi yarmarka yoki piyoda yurish yoki chiqishning ikkalasi yoki tashqariga chiqishga olib keladi.
  7. 7-qadam uy yugurish.
    Uyga yugurish. Ba'zida, shlyapa to'pni shunchalik qattiq yoki shunchalik qattiq urib, ular olishdan oldin butun olmos atrofida yugurishlari, birinchi zarba bo'yicha yugurish. Bu 'uy yugurish' deb nomlanadi. Aksariyat uy yugurishi to'pning natijasi - bu to'siqning natijasi bo'lib, u mutlaqo mutlaqo o'yinda emas, balki u mutlaqo ishlamayapti va dala jamoasi tomosha qilish mumkin.
    • Home Hol Hit XIT, 'Katta Slata' deb nomlanadi, bu to'rtta yugurish (har bir yuguruvchi uchun bitta) ni amalga oshiradi. Kamdan kam bo'lganda, katta shlyapalar qiyin o'yin yoki deyarli kafolatning ko'tarilishini o'zgartirishi mumkin.
  8. 8-qadam doimiy o'ynaydi.
    Muntazam ijrochilar bilan oldinga harakat qiling. Uy yugurishi kulgili, ammo o'yinda g'alaba qozonish uchun etarli darajada umumiy emas. Buning o'rniga, normal urishdan keyin qancha yugurishni o'rganishga e'tibor qarating. Qachon to'xtash va kutishni bilish orqali, siz uzoqroq o'ynashingiz va yugurish imkoniyatingizni oshirishingiz mumkin.
  9. 9-qadam uchta olishdan saqlaning
    Uchta 'tashqarida' ni olishdan saqlaning. ' Bir marta uchta Batter / yuguruvchilarni ajratib olgandan so'ng, o'yinning o'zgarishi, himoya va huquqbuzarlik joylari bilan siljiydi. Mudofaa guruhi bo'lganingizda, siz hech qanday yugurish imkoniyatiga ega bo'lolmaysiz.
    • O'yinning to'qnashuvi deb nomlangan to'qqizta vaqt bor. Ular har biri ikki qismdan iborat: 'yuqori' va 'pastki.' Bir jamoaning huquqbuzarlik uch nafarni qabul qilganda, o'yin hozirgi ekinning pastki qismiga yoki keyingisining yuqori qismiga o'tadi.
    • Uydagi plitaning uy plitasi xavfsizligini aniq boshlaganda, hujumkor jamoa uchun yugurish jarayoni. Operatsiya qilinmaydi: 1) Uydagi plastinkada yugurish maydonchada yoki undan keyin maydonda bo'lmagan joyda emas edi; 2) mudofaa jamoasidan keyin uy plitasi uchinchi qismini yozib olgandan keyin uy plitasiga tegdi; yoki 3) yuguruvchi bir xil uzluksiz o'ynash paytida uy plitasi, uchinchi va agar bu tugashidan oldin uy plitasi etib borsa ham, bir xil uzluksiz o'ynash harakati.

Mudofaa o'yini

  1. 1-qadam to'pni aylantiring.
    To'pni teping. Kamalaklar kovakning tepasida turishib, to'pni hitchka tomon tashlaydilar. Qo'ykaklar ko'pincha Fastbollar, egrilar, o'zgarishlar va slayderlarni sintakterlarni aralashtirish uchun foydalanadilar.
    • Fastbol - bu juda tez eshitilgan - juda tez - bu egri chizig'i.
    • O'zgartirishlar pitchchni tutashgan, ammo aslida ko'p qizaradigan pitchni tashlab, burish tuyg'usini chalkashtirib yuborishgan.
  2. 2-qadam, keyin to'pni ushlashga harakat qiling's hit.
    Ushgandan keyin to'pni ushlashga harakat qiling. To'pni urib yuborgandan so'ng, u havo orqali uchadi yoki u erda o'ralgan bo'ladi. 'Pyfeld' va 'OneFiol' dan (olmosdan tashqaridagi o't) tarqalib ketgan mudofaa guruhi, bu erga urilishidan oldin to'pni ushlashga harakat qiladi. Bu avtomatik ravishda tashqariga chiqishni beradi va ular poydevorni ishga tushirishga kirishmaydilar.
    • Agar to'pni kimdir ushlamasdan oldin u erga urilsa, mudofaa o'yinchilari tezda uni tezda olishlari va yugurish uchun etarlicha yaqin bo'lgan har qanday jamoadoshiga o'tishlari kerak.
  3. 3-qadam yuguruvchilarni tugatishga harakat qiling.
    Yuguruvchilarni tugatishga harakat qiling. Modomiki to'pni qo'lda bo'lsa, mudofaa o'yinchisi chopuvchini yorliqlab turishi mumkin, chunki ular bazalarni aylanib chiqadi va keyin yuguradi. Yoki Baseman (bazani qo'riqlash mas'ul bo'lgan shaxs) o'tmishdagi to'pni ushlashi mumkin va bu asosga yaqinlashayotgan majburiy yugurish uchun asosli bir oyog'ini olib tashlashi mumkin.
  4. 4-qadam bir vaqtning o'zida bir nechta yuguruvchini oling.
    Bir vaqtning o'zida bir nechta yuguruvchini oling. Dala to'g'ri o'rnatilganda, dalagichlar ikki yoki uchtasini bitta o'yinda ikkita yoki uchtasini olishlari mumkin.
    • Uchlikli o'yinlar kamdan-kam, ammo ba'zan chiziqli drayverlarda mumkin, yoki etarlicha kuchlanish mavjud bo'lsa.
    • Ikkita spektakllar ko'proq uchraydi va ular ko'pincha ikkinchi poydevorda yugurishni majburlashadi, so'ngra ular birinchi o'ringa chiqishdan oldin urishni majburlashadi.
  5. 5-qadam inyrespondesning to'g'ri sonigacha o'ynashda davom eting.
    To'siqlarning to'g'ri sonigacha o'ynashiga qadar o'ynayapti. Basketbol va boshqa ko'plab sport turlaridan farqli o'laroq, beysbol soat yoki taymerga ega emas. Buning o'rniga, barcha to'p uzilishlar tugaguncha o'yin o'ynaydi. Oxirgi ixtilofning oxirida, qaysi jamoa eng ko'p yugurishgan.
    • Chunki bu o'yinlarni uzoq vaqt davomida sudrab olib borishi mumkin, ammo jamoalar yuzasidan yangi o'ynashni davom ettirish uchun, ayniqsa qo'shimcha kovaklarni (yordam pitcherlari deb ataladi).
    • Agar jamoalar oxirgi imo-ishora oxirida bog'langan bo'lsa, qo'shimcha instantsiya o'ynaydi. Beysbol o'yini uchun juda odatiy holdir; Odatda, bitta jamoa hisobni ochishga qodir bo'lguncha, qo'shimcha to'plar qo'shiladi. Agar gol urgan jamoa yo'qolgan jamoa bo'lsa, unda mezbonlar yana bir imkoniyatga ega bo'lishadi. Agar mezbonlar gol urmasa, jamoa g'alaba qozonadi.

Ekspert maslahat

  • Soha haqida xabardorlikni oshirish. Agar siz reaktsiya vaqtingizni yaxshilamoqchi bo'lsangiz, unda siz dala beysbol akumeningiz ustida ishlashingiz kerak. Siz hozirda bo'lishingiz kerak va vaziyatni tushunishingiz kerak, shunda siz qaerda bo'lishingiz kerakligini bilib olasiz.
  • Portlovchi mashqlarni mashq qiling. Reaktsiya vaqtini yaxshilash uchun siz portlovchi tezkor mashqlar, chiqishlar uchun birinchi bosqichli mashqlar, sprint va drag'i burg'ulashingiz kerak. Shuningdek, usta bilan mashq qiling, u erda murabbiy sizni ushlashingiz kerak bo'lgan kuchli sharlar uradi.
  • Raqibingizni tushuning. Boshqa bir jamoaga qarshi o'ynaganingizda, siz duch keladigan kimsaga qarab nima bo'lishiga qarab sodir bo'lishining statistik ehtimoli borligini tushunishingiz kerak. Buning uchun siz boshqa jamoalar va boshqa o'yinchilarni o'rganishingiz kerak.

Ekspert savol-javob

  • Savol bermoq
    Agar men beysbol o'ynashni boshlasam, qaysi pozitsiyani o'ynashim kerak?
    Yangi o'yinchi sifatida har bir pozitsiyani qanday o'ynashni o'rganish yaxshidir. Bu sizga yoqadigan narsani va nima yaxshi ekanligingizni aniqlash osonroq qiladi. Shuningdek, murabbiy sizni o'ynashning yo'lini topish osonroq qiladi, chunki ular har bir pozitsiyani o'ynashingiz mumkinligini biladi.
  • Savol bermoq
    Beysbol o'yinida bo'linish nima?
    Beysbol o'yinida 'bo'linma' kabi narsa yo'q. (Ba'zi beysbol ligalari yoki konferentsiyalarida 'bo'linmalar' mavjud. Standart o'yinda to'qqizta to'plar mavjud (odatda yumshoq yoshdagi yoki softbol o'yinida).
  • Savol bermoq
    Qancha futbolchi o'ynashadi?
    Odatda har bir jamoada to'qqizta o'yinchi har qanday vaqtda o'ynaydi. Belgilangan Xitter yordamida jamoa o'yinda o'nta o'yinchi bo'ladi. Yosh jamoalar qo'shimcha huquqbuzardan foydalanib, o'n birga to'g'ri keladi.

Video

Maslahatlar

  • Ko'zingizni to'pni ushlab turing. Agar ko'rish uchun boshingizni burishingiz kerak bo'lsa, to'pni urmang, chunki ehtimol bu to'p.
  • Pitchch to'pni tashlaganida har doim ko'z bilan aloqa qiling.
  • Siz etarlicha amal qilmaguningizcha, jamoada o'ynashni boshlamang va o'yin qanday ishlaydi. Agar siz o'ynashni bilmasangiz, boshlanadigan odamlar uchun maxsus bo'lgan jamoaga qo'shiling.

Ogohlantirish

  • To'pni o'ynashda himoya jihozlarini kiying. Tunging Rasmlar, ayniqsa, rostgo'ylar har doim niqoblar, dubullet va ko'krak qafasi, tizzali, shin va oyoq qo'riqlarini kiyishlari kerak.
  • O'yin davomida o'yinchilar juda ko'p suv ichishlari uchun ko'p ichimlik suvini bering. Bundan tashqari, o'yinchilar yaqin hojatxona yoki ko'chma hojatxonalarga kirish huquqiga ega bo'lishlariga harakat qiling, ayniqsa o'yin maydonida o'rmonlar bo'lmasa yoki ikkala jamoada ayol o'yinchilar bor.

Taram

  • Qanday qilib beysbolda o'ynash mumkin
  • Beysbol haqida qanday o'rganish mumkin
  • Byysbol Swing-ga kuch qo'shish mumkin
  • To'pni qanday joylashtirishingiz mumkin, siz beysbolga urasiz
  • Kichik to'pni qanday urish kerak