Futbolni qanday o'ynash kerak

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

An'anaviy futboldan zavqlaning, ammo bunday o'ynagan holda o'zingizni shikastlamaslik kerakmi? Keyin bayroq futbolchasini sinab ko'ring, raqibingizni kamaridan bayroqni bayroqni yirtib tashlaydigan tobora mashhur alternativani sinab ko'ring. Bundan tashqari, o'yinning ob'ekti hali bir xil: Tuzatish va haddan tashqari zarbalar bilan iloji boricha ko'proq ochko to'plashga harakat qiling. Biroq, ushbu sport turdagi juda yaxshi bolalarga qaraganda, juda yosh bolalardan hamma bilan mashhur, qoidalar juda katta farq qilishi mumkin. Ammo siz o'ynaydigan ushbu qoidalarning ehtiyojlarini qondirganingizdan so'ng, qoidalarni vaziyatga moslashtirish oson.

Qadamlar

Uskunani olish

  1. 1-qadam.1uit yuqoriga. Formali sport anjomlari, masalan, futbolkalar, shortilar, kozoklar va terilar. Bumgy kiyimlaridan, shuningdek, cho'ntaklar yoki kamar-looplar bilan har qanday narsadan saqlaning, raqibingizning imkoniyatlarini kamaytirganda, sizning bayroqingizni tortib olishga urinayotganda kiyimingizni xato bilan ushlang. Shuningdek, kiyadigan bayroqlar kabi rang kiyishdan saqlaning. Bayroqlarni ochiq saqlash uchun belbog'ingizga ko'ylagingizni bog'lang.
    • Garchi bayroq futbolida kurashish bo'lmasa ham, ko'zoynaklar uchun og'iz qo'riqlamalari va xavfsizlik kamarlari kabi xavfsizlik vrachlari hali ham tavsiya etiladi.
    • Ba'zi ligalar sizdan tekis solingan yoki shakllangan palptalarni kiyishni talab qilishi mumkin (shafqatsizliklar faqat taglikning bir qismi). Olib tashlanishi mumkin bo'lgan novdalar yoki xiyla rangli poyabzal taqiqlanishi mumkin.
    • Helmets va plakding talab qilinmaydi. Aslida, ular odatda rasmiy o'yinlarda taqiqlangan.
  2. 2-qadam vitnni yig'ing.2 tarbiya sizning vitesingiz. Bilan o'ynash uchun kamida bitta amerikalik futbol olib keling. Bellari atrofida kiyish uchun har bir o'yinchi uchun bayroq kamarlarini tarqating. Shuningdek, kamarlariga yopishish uchun bitta o'yinchi uchun uchta bayroqni topshiring. Har bir jamoa uchun bayroqlarning bir tekis rangidirligiga ishonch hosil qiling.
    • Agar sizda kamaringiz bo'lmasa, belingiz ostiga bayroqlarni bog'lab qo'ying. Ularni ishga tushirish uchun ularni kiyish uchun etarlicha ushlab turing, lekin hozirgacha raqiblaringiz ularga etib borolmaydi yoki ozod qilolmaydi.
    • Bayroqlaringizni mahkamlash, agar ularni olib tashlash qiyinroq bo'lsa, o'n hovli jazoga olib kelishi mumkin, agar siz ushlanib qolsangiz, sizning yoningizda sizning guruhingiz o'n sakkizni yo'qotishini anglatadi.
  3. 3-qadam o'ynash maydonini tanlang.3chani o'ynash maydoni. Ochiq joyni tekis joyga toping. To'liq o'lchamdagi maydon uchun 53.33 yarmini (48,76 metr) va 120 yard (109,7 metr) ni qidiradigan bo'sh joyni qidiring. Biroq, yosh futbolchilar uchun (yoki keng ochiq bo'shliqlar sizning mintaqangizda kelish qiyin bo'lsa), bu o'lchamning yarmi yoki hatto uchdan birida maydonni tanlash.
    • O'yinni tekislash kerak, shuning uchun hech bir jamoa adolatsiz ustunlikka ega emas. Ularning oxirgi zonasiga o'tishi kerak bo'lgan futbolchilar, raqiblaridan pastga yugurishlariga qaraganda ko'proq qiyinchiliklarga duch kelishadi.
    • Agar siz hovlilar va end zonalari allaqachon belgilangan haqiqiy futbol maydonida o'ynashga qodir bo'lsangiz, ajoyib! Agar yo'q bo'lsa, sizning so'nggi zonalaringizni belgilash uchun konus yoki bayroqlardan foydalaning. Agar iloji bo'lsa, ularni püskürtülür qilishingiz mumkin.
    • End zonalari o'yin maydonining ikkala uchida oxirgi o'nta hovli (9,1 metr) bo'lishi kerak. Odatda, hatto kichik maydonda o'ynashda ham to'g'ri bo'ladi.
    • Kichikroq sohalar uchun tavsiya etilgan o'lchovlar quyidagilardan iborat: keng 20 metrgacha (54,9 18,3 metrga); 70 yard kengligi 25 metrgacha (22,9 metrga); 80 yard kengligi 30 metrgacha (73,17, 4 metr).

O'yinni o'rnatish

  1. 1-qadam futbolchini to'plang.1Ger o'yinchilari. Har bir jamoaning qancha bo'lishi kerakligini aniqlang. To'liq jamoalar bilan o'ynash, har biri uchun to'qqiz kishini toping. Agar buning iloji bo'lmasa, jamoaga kamida beshta o'yinchini maqsad qiling.
    • Jamoalar adolatsiz ustunliklarning oldini olish uchun har doim teng o'yinchilarga ega bo'lishlari kerak.
  2. 2-qadam har bir jamoa uchun sardorni tayinlaydi.Har bir jamoa uchun kapitanni 2-chi. Biror jamoani ifodalash uchun o'yinchini tanlang. Garchi choraklik kamchilik sifatida ikki baravar ko'paysa-da, ularning etuklik, aloqa ko'nikmalari va etakchilik to'g'risida qaroringizni asoslang. Kapitan quyidagilar uchun javobgar bo'ladi:
    • Jamoaning umuman axloqi.
    • Jamoaning nomidan qo'ng'iroqlarni tortish.
    • Vaqtni o'chirish.
    • Tanganing Toss-da qatnashish.
  3. 3-qadam o'yin qancha davom etadi?O'yin qancha davom etadi. To'liq uzunlikdagi o'yin uchun umumiy o'yin vaqti-vaqti bilan rejalashtiring. O'yinni to'rt chorakka, har chorakda 15 daqiqadan so'ng ajrating. Tezroq o'yin uchun, umumiy vaqtni qisqartirishni his eting. Bu vaqtni shunchaki to'rtta tengrga bo'ling. Yoki juda qisqa o'yin uchun, har biri o'n daqiqaning o'n ikki baravariga teng.
    • Shuningdek, har chorakda va yarmida siz qancha tanaffus bo'lishingizni hal qiling. Ikkinchi va uchinchi chorak o'rtasidagi tanaffus odatda eng uzun. Qolgan ikkita tanaffus teng uzunlikka ega.
    • Futbolda BIRINChI BIRINChI BIRINChI BIRINChI BOSING. Yarmida besh yildan o'n ikki daqiqagacha bo'lishi mumkin. Choraklar orasidagi tanaffuslar odatda bir yoki ikki daqiqa.

O'yinni boshlash

  1. 1-qadam tanganing.1 ta tanga. Har bir jamoadan kapitan hakam bilan uchrashing va qaysi tomonda bo'lishini tanlang: boshlar yoki dumlar. Keyin hakam tanga bor. G'olibning birinchi bo'limida qaysi so'nggi hududlarni himoya qilishni xohlayotganini yoki qaysi jamoa o'yinni to'p bilan boshlashini tanlashiga imkon bering.
    • Ikkinchi bo'limda har bir jamoa tomonlarini o'zgartiring va boshqa oxirgi hududni himoya qiling. Shu tarzda, hech kimni adolatsiz afzalliklardan foyda ko'rmaydi, masalan, bu maydonning bir uchidan butun o'yin uchun puflagan shamol esdi.
    • Biroq, uchinchi chorakning boshida tanganing yutqazishiga Ikkinchi bo'limda qaysi oxirgi hududlarni himoya qilishni istashini tanlash imkoniyatini berishingiz mumkin.
    • Agar sizda kuchli tepuvchilar bo'lmasa, siz besh hovli chizig'idan boshlanib, birinchi navbatda birinchi bo'lib g'alaba qozonish va uning o'rniga boshlashingiz mumkin.
  2. 2-qadam tepish bilan boshlang.2star bilan 2 dona. Har bir jamoani tanga tashlagan oxirgi zonalarga yo'naltiring. Jamoa boshlangan to'pni 20 ta yarmida joylashtirish kerak. Yoki uni to'g'ridan-to'g'ri erga yoki tepish tepasida o'rnating yoki uni tepishda o'ynang. Hakam hushtagini zarbadan boshlagandan so'ng, o'yinni boshqa jamoaga tepib yubordi. Kimki boshqa jamoaga to'pni ushlasa, quyidagicha bo'lishi mumkin:
    • To'pni qarama-qarshi zona tomon yugurtiring.
    • Oldinga hujum qilish uchun boshqa bir jamoadoshiga o'ting.
  3. 3-qadam o'rniga snap bilan boshlang.Buning o'rniga 3stape bilan. Agar sizda kuchli tepuvchilar bo'lmasa, tepishni unuting. Oddiy o'yinni 5 hovling chizig'ida boshlang, shunda tanga tashlang, tanga tupurish bo'yicha to'pni egallaydi. Scrimme tarmog'ida kamida to'rtta o'yinchi, 'markaz' (pleer) maydon markazida to'pni kesib tashladi. Markazning orqasida chorakning boshchiligini joylashtiring. Hushtakda, birinchi pastga tushganda o'ynashga harakat qiling.
    • Snap - bu markazdan kvartiragacha orqaga o'tish. U markazning oyoqlari orasidan o'tishi kerak.
    • 'Tushunish markazidan, to'pni' o'lik 'yoki' o'lik 'yoki' o'lik 'yoki ular himoyachi tomonidan tashlanganida, ularning ma'nosi yo'qolgan vaqt oralig'i. chegarasidan chiqing). To'p 'o'lik' deb e'lon qilinganda, o'yinchi 'pastga' deb e'lon qilinadi.
    • Skrimma chiziqlari chetdan cho'zilgan ikkita parallel chiziqlar bo'lib, ular futbolning bir uchini kesib o'tadi, bu holda, bu holatda 5 metrga, shuningdek, oxirgi zonaga yo'naltirilgan.
    • Neytral zona - bu har bir pastga qarab skrimatsiya chizig'i orasidagi maydon. To'pni 'hushtak chalguncha' neytral zonaga o'tishi mumkin emas.

Jinoyat qilish

  1. 1-qadam imkon qadar eng yuqori qismini qoplaydi.1coe eng ko'p erni. Siz boshdan kechirasizmi yoki Snap bilan boshlang, har doim aksariyat to'pni qarama-qarshi zonaga olib borishni maqsad qiling. Agar siz tepishni ushlasangiz, agar ko'proq zamin ko'tarilish ehtimoli yaxshiroq bo'lsa, to'pni jamoadoshiga o'ting. To'pni iloji boricha oxirigacha oldinga siljiting va teginish yoki 'pastga' deb e'lon qilingan yoki 'pastga' deb e'lon qilinasiz.
    • O'chirishni qo'lga kiritganingizda, butun vujudingiz hisoblash uchun cheklangan bo'lishi kerak. Faqatgina istisno, agar siz to'pni ushlash uchun havoda sakrashingiz kerak bo'lsa, unda bitta oyoq chegaradan iborat bo'lishi kerak. Ushbu qoida universal emas, ammo agar siz uni asrab olmoqchi bo'lsangiz, o'yin boshlanishidan oldin barcha tomonlar bunga rozi bo'lishadi.
    • Agar siz oxirigacha oxirigacha qilolmasangiz, raqiblaringiz bayroqlaringizdan birini tortib olish yoki sizni chegaradan olib tashlaganingiz bilan 'pastga tushasiz'.
    • Garchi tuzalmasa-da, agar sizning qo'lingiz yoki oyoqlaringizdan boshqa qismi eringiz bilan aloqa qilsa, siz hali ham 'pastga' deb hisoblanasiz.
  2. 2-qadam, birinchi pastga tushishga tayyorlaning.Birinchi pastga tushishga tayyorman. To'pni maydonning o'rtasiga joylashtiring, u 'o'lik' (ya'ni, pastga 'deb e'lon qilingan hovli chizig'i). Jamoangizni skrimatsiya chizig'ingiz bo'ylab yig'ing. ScrimMiyatning o'zidagi to'rtta o'yinchini pozitsiyaning o'zida, har birida o'ynayotgani va to'pni tortib olgan holda joylashtirilgan.
    • 'Oyoq' yozuvi, tanangizning kamida bitta qismi (oyoq, yuqori toror, bosh va boshqalar) deb hisoblansin.
    • O'zingiznikiga kirishdan oldin tortib olingan bayroqni almashtiring. O'zingizning raqiblaringiz uchun kamroq bayroq bilan pastga tushirish avtomatik ravishda yana 'pastga' deb e'lon qilinishingizga olib keladi.
  3. 3-qadam to'pni tortib oling.To'pni 3snap. Markazdan bir ro'za va suyuqlik harakatida oyog'ining katta qismiga to'pni qisman o'tkazing. Ular buni qilmagunlaricha, markaz o'z nuqtai nazarini o'zgartirmasligi yoki qo'llarini ko'tarmasligi kerak. Ko'rinib turibdiki, markaziy qismdagi har qanday noto'g'ri stary besh hovli jarimaga olib keladi, ya'ni besh metrni chekinishingiz kerak.
    • To'p zimmasiga tushguncha neytral zonaga hech kim kesib o'tishga ruxsat berilmaydi. Shunday qilib, besh hovli jarimaga olib keladi.
    • Ayrim qoidalar, barcha o'yinchilar to'pni tortib olguncha umuman harakatlanishni rad etishlari kerak.
    • Boshqa qoidalar o'yinchilarni skrimatma chizig'iga parallel ravishda yoki undan uzoqlashtirishga imkon beradi.
  4. 4-qadam pass yoki to'pni boshqaring.4 ta to'pni boshqaring. To'pni tortib olgandan so'ng, ular oxirgi zonaga qarab ketayotganda, chorak belkurakni boshqa o'yinchiga o'tkazing. Shu bilan birga, ular to'pni skrimma chizig'i ortida olib tashlashlari mumkin yoki agar ular ochiq bo'lsa, ular ochiq zonaga qarab yugurishlari mumkin. Shuni yodda tutingki, ular endi skrimma chizig'ini kesib o'tganda to'pni o'tkazib yuborishlari mumkin emas.
    • Biri ichida faqat bitta hujum pasposiga ruxsat beriladi.
    • Scrimmease chizig'ining boshqa o'yinchisiga muvaffaqiyatli foydalanish oldinga siljish emas, ya'ni bu ikkinchi o'yinchini ko'chirish uchun oldinga o'tishi mumkin, shunda ular skrimma chizig'ini kesib o'tishlari mumkin.
    • Siz kerak bo'lganda juda ko'p orqaga o'tishingiz mumkin.
  5. 5-qadam to'rt pog'onani o'ynang.5 ta to'rtta pastga. O'sha paytda kamida o'n sakkiz metrni olishni maqsad qiling. Bir marta qilganingizdan so'ng, yana o'n sakkiz metrni olish uchun yana to'rtta imkoniyatga ega bo'ldingiz. Shu tarzda qarama-qarshi mintaqaga yo'nalishni davom eting.
    • Agar siz to'rtta pastda o'nta hovliga ega bo'lmasangiz, endi o'zingizning so'nggi skrimmage chizig'ingizdan o'zlarining hujumlarini boshlamaydigan raqiblarga taslim bo'lish.
    • Bir marta skrimma chizig'i oxirgi zonaning beshta yardidan iborat bo'lsa, siz gol chizig'i bo'ylab to'pni yugurib, muvaffaqiyatni tugatish zonasiga undirishingiz mumkin.

Mudofaa o'ynash

  1. 1-qadam har bir raqibni yoping.1coni har bir raqib. Boshqa jamoa skrimma chizig'i bo'ylab to'pni to'plash uchun yig'ilib, o'z jamoangizning boshchiligining har biri to'pni tortib olgandan keyin o'z fitnachilarini joylashtiring. Ularni o'zingiz ko'rayotganingizdek joylashtiring, chunki mudofaa jamoasi hech qanday o'yinchilarni to'g'ridan-to'g'ri skrimma chizig'iga joylashtirishni buyurmaydi. Biroq, ushbu qoidalarga amal qilishingizga ishonch hosil qiling:
    • Playerni to'g'ridan-to'g'ri raqib markazidan skrimatsiya chizig'ida joylashtirmang.
    • Neytral zonadan o'tishdan oldin to'pni kutib turing.
  2. 2-qadam chorvalarni yopishtiring va fumpovlarni to'playdi.2-chi parchalanib ketadi va to'planadi. Har qanday imkoniyatdan himoya qiling. Iloji bo'lsa, raqiblaringiz tomonidan tashlangan har qanday o'tlarni ushlashga harakat qiling va sizning oxirgi hududingiz uchun yugurishga harakat qiling. Agar sizning raqiblaringiz to'pni 'pastga tushmasdan' tashlab ketsa, jamoangizga egalik qilish uchun uni qaytarib olishga harakat qiling.
    • Agar siz va raqibingiz to'pni bir vaqtning o'zida ushlasangiz, to'p hali ham ulardir.
    • To'pni ushlab turish uchun hujumkor o'yinchiga jismonan xalaqit bermang. Bu o'n hovli jarimaga olib keladi.
  3. 3-qadam bayroqlarini tortib oling.3SUS BIRINCHILARNI BOSING. Raqiblaringizni kaltaklash o'rniga, ular to'pni ushlagandan so'ng, ularning kamaridan yoki beldan ajratilgan bayroqlaridan birini rism qiling. Agar ularning bayroqlarining bir yoki bir nechtasi tasodifan chiqsa, ularga elkalari va tizzalari orasidagi har qanday joyga tegish uchun qo'lingizdan foydalaning.
    • Agar sizning raqibingiz uning barcha bayroqlari bo'lsa, ularning tanalariga tegmasligingda. Buning uchun ularga sizlarga qarshi penal sifatida qo'shimcha o'n sakkiztani beradi.
    • O'zingizning bayrog'ini ushlab turish bilanoq, uni havoda ko'taring, shunda boshqalar borligini ko'rishadi.
  4. 4-qadam qo'pol o'yindan saqlaning.4 qo'pol o'yindan. Shuni yodda tutingki, bayroq futboli an'anaviy futbol haqida juda ko'p muloyimlik o'zgarishi. Tualni jazolash uchun qo'pol bo'lishini kuting. Ularning bayroqlari bundan mustasno, raqiblaringiz bilan jismoniy aloqalardan saqlaning. Magar bundan voz keching:
    • Raqibingizni jismoniy jihatdan majburlash.
    • Ularni yopishtirish yoki qo'llaringiz yoki oyoqlaringiz bilan ularga zarar etkazishga harakat qilish.

Jamiyat Savol-javob

  • Savol bering To'pni birovning qo'lidan taqillating, so'ngra oling. Futbolchi hanuzgacha bayroqlar bo'lsa, to'pni qulab olishingiz mumkin.
  • Siz bayroq futbolidagi laterallarni tashlaysiz? Ha.
  • Men blokirovka qilayotganda birovni itarishga ruxsat berdimmi? Garchi qoidalarga ko'ra, siz o'yin paytida siz kimnidir qo'lingiz bilan itarib yuborolmaysiz, agar kerak bo'lsa, uni boshqa yo'l bilan olib chiqishga ruxsat berasiz.

Maslahatlar

  • Bayroq futbolchisi Amerika futboliga asoslanganidan beri, masofalar an'anaviy tarzda hovlisda ifodalanadi. Bir hovli 0,9 metrga teng, bu siz o'lchovlarni aniq yoki oddiy metrga aylantirishingiz mumkinligini anglatadi.

Ogohlantirish

  • Bayroq futbolida jismoniy aloqa mavjud bo'lsa-da, o'yinchilar borib, qulashi, bir-biriga yugurish yoki boshqalarga zarar etkazishlari mumkin.

Kerak bo'lgan narsalar

  • Futbol
  • Bayroqlar yoki bayroq kamarlari
  • O'ynash maydoni
  • Tayoqchi
  • Konuslar (ixtiyoriy)
  • Purkash bo'yoq (ixtiyoriy)
  • G'ildirak yoki shunga o'xshash vositani o'lchash (ixtiyoriy)