Otni qanday o'ynash kerak (basketbol o'yini)

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

Ot juda qiziqarli o'yin, bu basketbolchi yoki orqa hol bilan bolani bahramand bo'lishi mumkin. Ot - basketbol otishma o'yini, bu erda o'yinchilar turli joylardan halqalarni aylanib o'tishadi. Agar kimdir zarba bersa, lekin hamma sog'insa, bu odamlar 'ot' so'ziga xat olishadi. So'nggi odam g'alaba qozondi! Sizning eng yaxshi hiyla-nayranglaringizni oling, chunki ot ularni namoyish qilish uchun ajoyib imkoniyatdir! Sizga kamida ikkita o'yinchi kerak bo'ladi, ammo qo'shilishi mumkin bo'lgan o'yinchilarning soniga cheklov yo'q.

Qadamlar

Asosiy qoidalarni o'rnatish

  1. 1-qadam o'ynash tartibi to'g'risida qaror qabul qiladi.
    O'ynash tartibi to'g'risida qaror qabul qiling. Siz otni ikki yoki undan ortiq o'yinchi bilan o'ynashingiz mumkin, ammo birinchi navbatda kim o'ynaydigan, so'ngra kim va boshqalar uchun buyurtma berishingiz kerak. Tangan yoki jinslar, qog'oz o'ynagan holda, kimni tanlash uchun kimni tanlashini aniqlash uchun.
    • Agar siz qaror qabul qila olmasangiz, xuddi shu joydan burilishlarni otish. Savatni tayyorlash uchun birinchi odam o'z mavqeini tanlashi mumkin. Buyurtma tartiblangan bo'lguncha ushbu jarayonni davom ettiring.
  2. Holga zarbani olib yurgan birinchi o'yinchi bilan boshlang. Birinchi o'yinchi sudning istalgan joyidan yoki hatto chegaralaridan ham zarbani olishi mumkin! Ular bu zarbani ham 'qo'shimcha qoidalarni' qo'shishlari mumkin, ammo ular otishdan oldin ularni e'lon qilishlari kerak.
    • Masalan, o'yinchi 'Men ko'zlarim bilan o'q uzaman' yoki 'men orqamdan otaman' deb ayta oladi. Ular savatni yasash uchun bitta urinish olishadi.
    • Agar qoida berilsa va o'yinchi to'pni otishga muvaffaq bo'lsa, ammo ular aytgan zarbaning barcha qoidalarini qondirmaydilar, zarbasi hisoblanmaydi.
  3. Keyingi o'yinchi zarbani moslashtirishga yoki yangisini yaratishga urinmang. Buyurtmadagi ikkinchi pleer endi otish imkoniyatini bermoqda. Ular yo yangi zarbani yaratish yoki uning oldida o'yinchi tomonidan yaratilgan zarbani nusxalash uchun yoki nusxa ko'chirishlari kerak.
    • Agar birinchi o'yinchi savatni yasagan bo'lsa, ikkinchi pleer birinchi o'yinchi, shu jumladan ular turgan joyida nima qilgan bo'lsa, ikkinchi pleerni nusxalashi kerak.
    • Agar birinchi o'yinchi savatni o'tkazib yuborgan bo'lsa, ikkinchi o'yinchi istalgan qoidalardan foydalangan holda har qanday joyda otishi mumkin.
  4. Yangi o'qishni davom ettiring va yangi o'qishga urining. Agar sizning navbatingiz bo'lsa, agar siz savatni yasashdan oldin bo'lsa, siz ularning zarbasini aniq nusxalashingiz kerak. Agar siz o'tkazib yuborganingizdan oldin odam bo'lsa, bu yangi zarbani ixtiro qilish sizning navbatingiz.
    • Buyurtma pastadirda ishlaydi, shuning uchun oxirgi o'yinchi o'z zarbalarini olib ketgandan so'ng, to'p birinchi o'yinchiga qaytadi.
  5. Agar siz otish qiyin bo'lganingizda xat oling. Agar kimdir ulardan oldingi zarbani ursa va ular savatni o'tkazib yuborsa, ular X-xatni o'tkazib yuborishadi. To'liq 'ot' ni yozganingizda, siz o'yinni yo'qotasiz.
    • Maktub berilganidan keyin otish urishga urinishda siz bedarak yo'qolgan xatni olmaysiz. Agar siz savatni o'tkazib yuborsangiz, o'ynang, faqat keyingi o'yinchiga penalti yo'q.
    • Siz shuningdek o'ynashingiz uchun o'ynashingiz mumkin. Ushbu versiyada birinchi bo'lib 'ot' so'zini olish.
  6. Agar hamma muvaffaqiyatga erishsa, yangi zarbani ixtiro qiling. Agar siz zarbalarni ixtiro qilsangiz va har bir boshqa o'yinchi savatni muvaffaqiyatli qiladi, siz yangi zarbani ixtiro qilishingiz kerak.
    • Bu erda, agar hamma zarbani birinchi marta aylantirgan bo'lsa, qiyin fikrlarni sinab ko'rish va qilish juda qiyin fikr.
  7. Qolgan bir kishi qolmaguncha o'ynang. Kimdir 'ot' so'zini harflari bilan yozganda, o'yinchi o'yinni qoldiradi. Boshqa o'yinchilar bir xil tartibda o'ynashadi, ammo yo'q qilingan o'yinchining navbatini o'tkazib yuborishadi.
    • Oxir-oqibat, hamma o'yinda bitta o'yinchi qolmoqda, qolganlari esa yo'q qilindi. Bu odam g'olibdir.

Qiziqarli zarbalarni yaratish

  1. Hech qanday ko'rinishga ega bo'lish. Agar narsalar biroz oson bo'lsa va hech kim xatni qabul qilmasa, siz aqldan ozgan zarbalar bilan ishora qilish uchun narsalarni tepishingiz mumkin. Buni boshlashning eng yaxshi usullaridan biri bu hech qanday ko'rinish bilan.
    • Ushbu zarbani olish uchun, ko'zingizni yumguncha, halqani suratga olishni rejalashtirgan joyni ko'rib chiqing.
    • Agar siz uni ichkariga kirishga muvaffaq bo'lsangiz, sizda raqiblaringizga xat qo'yish juda katta imkoniyat bo'ladi.
  2. O'tirish paytida otish. Ushbu zarba juda qiyin, chunki siz odatdagidek otishingiz uchun sizga yordam berish uchun pastki tanangizdan foydalanasiz. Bu shuni anglatadiki, o'tirishda siz olishingiz mumkin bo'lgan yagona kuch sizning qo'llaringizdan.
    • O'zingizga bu erda o'qqa tutadigan juda ko'p narsa emas, shunchaki yoqimli muntazam ravishda yoyingizni maqsad qilib, orqa tomondan foydalaning.
  3. Orqa qanotdan keyin o'qing. Ushbu zarbaga urinish juda to'g'ri, ammo muvaffaqiyat qozonish juda qiyin. Bir qo'lingiz bilan to'pni orqa tomoningizni o'rab oling va uni halqa tomon siltang.
    • Ushbu zarbani amalga oshirish uchun sizga yordam berish uchun oyoqlaringizni sinab ko'ring va undan foydalaning, aks holda siz faqat qo'llaringiz / qo'llaringizdan foydalanasiz va bu yanada qiyinlashadi.
  4. Qarama-qarshi tomon bilan o'qqa tuting. Aksariyat odamlar bir qo'lini ikkinchisiga yoqadilar va bu hiyla-nayranglar sizning kuchsiz qo'lingiz bilan qobiliyatingizni sinab ko'radi. Odatda siz kabi sozlang va eng yaxshi urinishingizni berasiz, ammo odatda juda qiyin!

Video

Maslahatlar

  • G'olibni tabriklaymiz va g'alaba qozonsangiz, maqtang emas. Yaxshi sport yoki odamlar siz bilan yana o'yinchi bo'lishni xohlamaydilar.
  • Siz ham ushbu o'yinni otdan boshqa so'zlar bilan o'ynashingiz mumkin. Cho'chqa, yutqazgan yoki boshqalardan foydalanishga harakat qiling. Yoki o'zingizning so'zlaringizdan biri!

Jamiyat Savol-javob

  • Savol bermoq
    Agar birinchi o'yinchi uni ishlab chiqarsa va ikkinchi o'yinchi buni amalga oshirsa, u keyingi navbatga chiqadimi?
    Agar uchinchi pleyer bo'lsa, u xuddi shu zarbani amalga oshirishi kerak. Agar ikkita o'yinchi bo'lsa, birinchi o'yinchi yangi vazifani bajaradi.
  • Savol bermoq
    Otni sehrlashim kerakmi yoki boshqa so'zdan foydalana olamanmi?
    Har qanday so'zdan foydalanish uchun bepul his eting. So'z qanchalik uzoq bo'lsa, o'yin aniq.
  • Savol bermoq
    Men g'alaba qozonsam, 'odam' deb aytishim kerakmi?
    Yo'q. O'yinni otish, agar sog'insangiz, siz h, o, r, s yoki E.-ni olasiz, agar sizda 'ot' so'zi yo'qoladi. Shunday qilib, siz otni yo'qotadigan odamni chaqirishingiz shart emas, lekin o'zingizni erkin his qilasiz!