Regbini qanday o'ynash kerak

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

Regbi - bu murakkab, shiddatli o'yin bo'lib, uzunligi 100 metr va kengligi 70 metr bo'lgan maydonda har bir jamoada 15 nafar o'yinchidan iborat.

Asosiy qoidalar unchalik qiyin emaski, ularni o'rganish uchun sizga butun umr kerak bo'ladi, ammo regbi o'yinining tuzilishi va o'yinini tushunish uchun bir necha soatlik o'yin vaqti kerak. Regbi o'yini tushunchasi oddiy: ikki jamoa boshqa jamoaning yarmida ochko olishga harakat qilib, 80 daqiqa ichida eng ko'p ball olishga harakat qiladi. To'pni hech qachon oldinga faqat orqaga yoki perpendikulyar ravishda uzatish mumkin emas, jamoa faqat to'pni uzatish yoki tepish orqali oldinga siljishi mumkin. Har qanday jamoa istalgan vaqtda to'pni yutib olishi mumkin, bu odatda 8 o'yinchidan iborat forvard to'plami tomonidan amalga oshiriladi, shuningdek, sizda 7 o'yinchidan iborat orqa chiziq mavjud. Oldinga to'p ikki tayanch (1 va 3), bitta Hooker (2), ikkita qulf (4-5) va uchta bo'shashmasdan oldinga (6,7,8) iborat. Orqa chiziq Scrum Yarim (9), Fly-Yarim (10), Chap qanot (11) Ichki markaz (12), Tashqi markaz (13), O'ng qanot (14) va qanot himoyachisi (15).

Biroq, o'yin tafsilotlari biroz tushuntirishga muhtoj bo'lishi mumkin.

Eslatma: Ushbu maqola regbining eng keng tarqalgan shakli Regbi Ittifoqi o'ynash haqida.

Qadamlar

Asoslarni tushunish

  1. 1-qadam raqibingizdan ko'proq ball to'plash orqali g'alaba qozoning.
    Raqibingizdan ko'proq ochko to'plash orqali g'alaba qozoning. To‘pni raqibning sinash zonasiga olib kirish orqali hisob urinishlari, (penaltilar ham raqib jamoaning har qanday qoidabuzarligidan ham belgilanishi mumkin.) Sinov 5 ballga teng.
    • Sinab ko'rilganda, gol muallifiga 2 ballga teng bo'lgan konversion zarbani amalga oshirish imkoniyati beriladi.
    • Sizning jamoangiz uchun qo'shimcha ochkolarni olishning yana bir usuli - bu raqib jamoa a'zosi qoidani buzganida yoki o'yin o'sha jamoaning bir nechta a'zosi tomonidan to'xtatilganda penalti tepish orqali beriladi. Penalti to'pi 3 ballga teng.
    • Ochkolarni qo'lga kiritishning so'nggi usuli - to'pni tushirishga urinishdir, to'p orqa qatordagi o'yinchiga teskari o'ynaladi, u so'ngra davom etayotgan o'yin davomida to'pni tiklar orasiga qo'yishga harakat qiladi, bu ham 3 ochkoga teng.
  2. 2-qadam maydon yarmiga bo'linadi va har bir uchida 10 metrli zona deb nomlanadi try-zone.
    Maydon yarmiga bo'lingan va har bir uchida 'sinash zonasi' deb nomlanuvchi 10 metrli zona mavjud. Agar siz to'pni raqibingizning sinash zonasiga olib kirsangiz, siz 5 ball olasiz, shuningdek, qo'shimcha 2 ochko uchun konversion zarbani amalga oshirish imkoniyatiga ega bo'lasiz. O'yinning 80 daqiqasida eng ko'p ball to'plagan kishi g'olib hisoblanadi.
    • Regbida gol urish uchun to'pni pastga tegizishingiz kerak. Bu shuni anglatadiki, siz sinash zonasiga kirganingizdan so'ng, gol urish uchun to'p erga qo'yilishi kerak.
    • Shuningdek, siz erkin o'yin paytida (faqat to'p bilan) yoki hakam jamoangizga 3 ochko uchun penalti belgilaganidan keyin to'pni tik turgan holda tepishingiz mumkin.
  3. 3-qadam to'pni faqat orqaga yoki yon tomonga tashlash mumkinligini tushuning.
    To'pni faqat orqaga yoki yon tomonga tashlash mumkinligini tushuning. Urinishlar uchun hujum jamoalari katta gorizontal chiziqlar hosil qiladilar, ular himoyada teshik ochilguncha va oldinga intilmaguncha yon va orqaga o'tadilar. Bu regbi o'ynashda eslash kerak bo'lgan katta qoidadir. Siz to'pni qo'lingiz bilan oldinga uzata olmaysiz yoki bu avtomatik penaltidir. Har safar o'tish paytida siz kuchga ega bo'lish uchun to'pni tanangiz bo'ylab uzatasiz va to'pni diagonal ravishda jamoadoshingizga tashlaysiz.
    • To'pni tushirish yoki tebratish, agar u sizning qo'llaringizga tegsa, keyin sizning oldingizda erga tegsa, oldinga uzatish hisoblanadi.
    • Siz, albatta, to'pni oldinga olib borishingiz mumkin. Biroq, qo'lning har qanday o'tishi oldinga siljishi mumkin emas.
  4. 4-qadam o'zingizga yoki jamoadoshlaringizga uzatish uchun uni oldinga teping.
    O'zingizga yoki jamoadoshlaringizga uzatma berish uchun uni oldinga teping. To'pni oldinga tashlay olmasangiz ham, uni istalgan vaqtda oldinga tepishingiz mumkin. To'pni tepganingizdan so'ng, uni tepganingizda orqangizda bo'lgan har qanday jamoadoshingiz oldinga yugurib to'pni penaltisiz olishi mumkin. Tepish - himoyani hayratda qoldirish yoki jamoangizni muammodan xalos qilish uchun to'pni maydonga tushirishning ajoyib usuli.
    • O'yinchilar hatto uni o'zlariga tepishlari, raqibning ustiga urishlari va uni olish uchun yugurishlari mumkin.
    • Maydonda sizdan ancha pastroqda turgan jamoadoshingizga to'p tepib bo'lmaydi, agar biror nuqtada uning yonidan o'tib ketmasangiz. Agar o'yinchi sizning zarbangizdan keyin istalgan vaqtda orqangizda bo'lsa, u to'pga tegishi mumkin. Agar yo'q bo'lsa, ular ofsaydda.
  5. 5-qadam raqibni to'xtatish uchun to'p tashuvchiga teging's attack.
    Raqibning hujumini to'xtatish uchun to'p tashuvchiga teging. Regbi himoyasi - bu to'qnashuvlar qilish. Siz faqat hozirda to'pni ushlab turgan o'yinchiga zarba bera olasiz va boshqa jamoani yoki boshqa o'yinchilarni bloklay olmaysiz yoki ularni ko'zdan kechira olmaysiz. Raqib bilan kurashganingizda, sizning maqsadingiz uni iloji boricha tezroq erga tushirishdir, yaxshisi to'pni tezda yutib olishga yordam berish uchun jamoadoshlaringiz bilan. Umumiy kurash qoidalariga quyidagilar kiradi:
    • Siz elkangizdan pastroq odam bilan kurashishingiz kerak.
    • Siz qo'llaringizni yelkangiz bilan nayza bilan emas, balki o'yinchi atrofiga o'rashingiz kerak.
    • Siz o'yinchilarni, ayniqsa ularning boshi yoki bo'yniga olib tashlay olmaysiz.
    • Bir marta pastga tushganingizdan so'ng, siz kimdandir to'pni yutib olishdan oldin oyoqqa turishingiz kerak.
  6. 6-qadam to'pga egalik qilish uchun kimgadir to'qnash kelsa, zarbalar hosil qiling.
    To'pga egalik qilish uchun kimgadir to'qnash kelsa, to'p suring. O'yinchi pastga tushganda, to'pni qo'yib yuborishi kerak. U yerdan har ikkala jamoa to'pni erdan yutib olish va egalik qilish uchun kurashishi mumkin. Bu odatda 'ruck' sifatida sodir bo'ladi. Har bir jamoaning 1-3 nafar o'yinchisi to'pning tepasida (va o'ynagan o'yinchi) bir-biriga yopishib, egalik qilish uchun bir-birini oldinga va orqaga surishdir. Har bir jamoaning bitta o'yinchisi o'yinchining orqa oyog'i orqasida paydo bo'lganda, to'p orqasida turadi va uni ushlab oladi. O'yinchi to'pni xohlagan joyiga qo'yishi mumkinligi sababli, to'pni birinchi bo'lib olgan jamoa uni nazorat qiladi. Muvaffaqiyatsizlikka qarshi kurashish uchun juda ko'p qoidalar va strategiyalar mavjud, ammo ba'zi asosiy eslatmalar quyidagilardan iborat:
    • Oyog'ingizda turing. Rack - bu kamida ikkita o'yinchi to'pning tepasida yelkalarini qulflab, raqibni to'pdan uzoqlashtirishga harakat qiladi. Siz to'pni ushlash yoki qo'llaringiz bilan yerdan surish uchun qo'l cho'zishingiz mumkin emas.
    • Markaz orqali kiring. Xavfsizlik nuqtai nazaridan, siz to'g'ridan-to'g'ri yo'lga kirishingiz va boshqa jamoa bilan qulflashingiz kerak. Siz oxirgi chiziqqa perpendikulyar bo'lishingiz kerak va tanangiz to'p ustida tekis bo'lishi kerak. Siz diagonal yoki yon tomondan to'qnashuvga duch kelolmaysiz.
    • Orqa oyoq orqasida qoling, agar orqada bo'lmasa. To'p hosil bo'lgandan so'ng, qaysi jamoa uni olishidan qat'i nazar, to'p chiqquncha oxirgi jamoadoshingizning orqa oyog'ida turishingiz kerak. Rukning butun maydoni 'neytral zona' bo'lib, unga hech qanday o'yinchi kira olmaydi.
  7. 7-qadam jarima qo'ng'iroqlariga qarshi kurashish uchun skrumlarni tuzing.
    Jarima qo'ng'iroqlariga qarshi kurashish uchun skrumlar tuzing. Jamoangiz uchun penalti (masalan, uni oldinga uzatish) chaqirilganda, qoidabuzarlikka qarab, siz qayta boshlashning bir nechta variantiga ega bo'lasiz. Eng keng tarqalganlaridan biri bu skrum bo'lib, u erda ikkala jamoa ham qo'chqorga aylanadi va to'pni birlashtiradi. Skrum mohiyatan kuch sinovidir. Skrumda har bir jamoadan 8 nafar o'yinchi birlashtirilgan massa hosil qilish uchun o'zlarini bir qatorda to'qishadi. Keyin ikkala jamoa bir-birini itarishadi, ular orasida erga tunnel hosil bo'ladi.
    • Skrumda bitta jamoa to'pni ikki jamoaning o'rtasiga tashlaydi va ular to'pni yutib olish uchun bir-birlarini itarib, ilgaklaydilar.
    • Scrums barcha eng katta o'yinchilarni maydonning bir maydoniga so'rib oladi va qolgan ettita o'yinchiga ko'proq bo'sh joy qoldiradi. Agar sizning jamoangiz g'alaba qozonsa, siz ko'pincha katta daromadga ega bo'lasiz.
    • Skrumlar, ehtimol, regbining eng xavfli jihati bo'lib, ularni murabbiysiz va yaxshi tayyorlangan, atletik o'yinchilarsiz sinab ko'rmaslik kerak.
  8. 8-qadam to‘p chetdan chiqqandan keyin uni qayta ishga tushirish uchun chiziq chizig‘idan foydalaning.
    To'p chetdan chiqqandan keyin uni qayta ishga tushirish uchun chiziq chizig'idan foydalaning. Agar to'p maydon tashqarisiga chiqsa, hakam chiziqqa chaqiradi. Chiziqdan tashqariga chiqish futbolda to'pni to'pni to'g'ridan-to'g'ri maydonga tushirishga o'xshaydi, bundan tashqari to'p to'g'ri oldinga otilishi kerak. Har bir jamoa maydonda uloqtiruvchi atrofida chiziq hosil qiladi. Oxirgi marta to'pga tegmagan jamoa uni tashlaydi. Keyin ular to'pni to'g'ridan-to'g'ri ikki jamoa orasiga tashlaydilar, ular to'pni yutib olish uchun bir-birlarini ko'taradilar. Keyin o'yin odatdagidek qayta boshlanadi.
    • Jamoalar ko'pincha o'zlarining liniyalarida g'alaba qozonish uchun signal va kodlardan foydalanadilar. Asosan, uloqtiruvchi o'z jamoasiga qachon uloqtirishi haqida ishora qiladi va ularning jamoadoshlari to'pni tezda ushlab olish uchun boshqa jamoa qo'li yetmaydigan joyda o'yinchini havoga ko'taradi.
  9. 9-qadam jamoadagi hujumchilar va orqalar o'rtasidagi farqni tan oling.
    Jamoadagi hujumchilar va orqalar o'rtasidagi farqni tan oling. Har bir jamoa ikkita kichik bo'limdan iborat bo'lib, ularning har biri o'z pozitsiyalari va kuchli tomonlariga ega. Skrumda forvardlar ishtirok etadilar va qoidalarga ko'ra ular o'rtasidagi yagona haqiqiy farq bu. Biroq, hujumchilar va orqalar bu sohada o'zlarining ixtisosliklarini ishlab chiqdilar va bu har bir muvaffaqiyat uchun muhim ahamiyatga ega:
    • Hujumchilar/Packies: Bular katta yigitlar -- bruserlar va muskul-erkaklar skrumlarni kuchaytiradi va sizning ko'p gollaringizni yutadi. Hujumchilar odatda to'p bilan qisqa, kuchli yuguradilar, kamroq uzatadilar va asosiy hujum va himoyani bajaradilar. Odatda qalinroq va kuchliroq.
    • Orqa taraflar: yuguruvchilar va tezlikchilar. Orqalar hujumda uzun diagonal chiziq hosil qiladi va to'pni chiziq bo'ylab tezlik bilan, maydon tashqarisiga uzatadi, u erda ular himoyachini 1v1 qabul qilishlari mumkin. Himoyada ular dushmanning orqa qismini yorib o'tishning oldini olish uchun maydon bo'ylab devor hosil qiladilar. Odatda tezroq, orqalar yaxshi zarba berishadi, kuchli o'tish qobiliyatiga va tonna tezlik/bardoshlilikka ega.
  10. 10-qadam murakkab qoidalar, strategiyalar va nuanslarni kashf qilish uchun professional regbini tomosha qiling.
    Murakkab qoidalar, strategiyalar va nuanslarni kashf qilish uchun professional regbini tomosha qiling. O'yin qanday o'tayotganini ko'rish uchun mahalliy va professional jamoalarning o'yinlari yoki mashg'ulotlarini tomosha qiling. Shuningdek, siz o'yinlarni televizorda yoki DVD kabi yozuvlarda ko'rishingiz mumkin. Haqiqiy hayotda yoki yozuvlar orqali o'yin qanday o'ynashini tomosha qilish sportning nozik tomonlarini ko'rish imkonini beradi.
    • Regbida juda ko'p kichik qoidalar, o'ziga xos vaziyatlar va nozikliklar mavjud, ularni o'ynamasdan yoki tomosha qilmasdan o'rganish mumkin emas. Ishqibozlarga va/yoki hakamga savol bering va har safar o'ynaganingizda har bir o'yinni o'rganishda davom eting.

Asosiy ko'nikmalarni o'rganish

  1. 1-qadam to'pni aylantirib, tezlik va aniqlik bilan tashlang.
    To'pni aylantirib, tezlik va aniqlik bilan tashlang. Yaxshi regbi uloqtirish kuchli va tezdir, bu sizning jamoadoshingizni ularga yaqinlashayotgan to'pni tomosha qilayotganda yomon kurashdan himoya qiladi. Oldingizda emas, yoningizda otishni mashq qiling. Yaxshi zarba berish uchun ikkala qo'lingizdan foydalaning va birinchi navbatda aniqlikka e'tibor qarating, har safar jamoadoshlaringizni to'g'ri ko'kragiga uring. O'zingizni aniq his qilganingizdan so'ng, professional ko'rinishda ishlashni boshlashingiz mumkin. O'ng qo'ldan otish uchun:
    • Oldingizda gorizontal ravishda to'p bilan boshlang. O'ng qo'lingizni to'pning orqa uchdan bir qismiga qo'ying, shunda kaftingiz pastga qaraydi va bosh barmog'ingizni nishonga qaratadi. Chap qo'lingizni to'pning pastki chap yarmiga qo'ying, bosh barmog'ingiz chapga ishora qiladi.
    • To'pni o'ng tomoningizga olib keling, to'pning nuqtasi hali ham mo'ljalingizga qaragan holda.
    • Maqsad uchun chap qo'lingizdan, kuch uchun o'ng qo'lingizdan foydalanib, to'pni tanangiz bo'ylab nishonga olib boring.
    • Qo'llaringiz deyarli cho'zilganida, o'ng qo'lingizni o'zingizga qaytaring, to'pni aylantiring.
    • To'pni ikkala qo'lingiz bilan bir vaqtning o'zida qo'yib yuboring, bilagingizni to'liq aylantiring. Ikkala qo'l ham to'liq cho'zilgan bo'lishi va maqsadingizga qaratilishi kerak va qo'llaringiz qorin bo'shlig'i atrofida past bo'lishi kerak. butun vaqt.
  2. 2-qadam faqat qo'llaringiz bilan emas, balki butun tanangiz bilan kurashing.
    Faqat qo'llaringiz bilan emas, balki butun tanangiz bilan kurashing. To'qnashuv umr bo'yi rivojlanishi mumkin bo'lgan mahoratdir, ammo asosiylari oddiy. Siz o'zingizni himoya qilish va yigitni pastga tushirishingizga ishonch hosil qilish uchun nafaqat qo'llaringizni, balki butun tanangizni ishni bajarishga ruxsat berishni xohlaysiz. Bir vaqtning o'zida quyidagi amallarni bajaring -- boshingizni ko'taring, yelkangiz bilan haydash, qo'llaringizni o'rash va erga haydash:
    • Oyoqlaringizning to'plariga o'rnating. Urish uchun yaxshi atletik holatda ekanligingizga ishonch hosil qiling -- tizzalar bukilgan, mushaklar bo'shashgan, oyoq barmoqlari ustida.
    • Boshingizni yuqoriga ko'taring va ularning sonlari / oshqozonlarini maqsad qiling. Kontakt kelayotganini ko'rish uchun boshingizni ko'taring va zarbani bir qatorga qo'ying. Bu xavfsizlik uchun muhim qadamdir.
    • Yelkangiz bilan ularning sonining yuqori qismida aloqa qilishni maqsad qiling. Xavfsiz bo'lish uchun boshingizni ularning dumbasi yoniga suring va yelkangiz bilan yuring.
    • Qo'llaringizni sonlariga o'rang va orqaga torting. Ularning sonlarini chuqur quchoqlang - bu ularning muvozanatini osongina yo'qotishiga olib keladi.
    • Ularni pastga tushirish uchun oyoqlaringiz bilan haydash. Boshingizni joyiga qo'yganingizdan va qo'llaringizni o'ralganingizdan so'ng, ularni pastga tushirish uchun oyoqlaringiz bilan turtmoqchisiz.
  3. 3-qadam hujumlar uchun...
    O'yindagi sur'at muvozanatini o'zgartirish uchun hujumga o'ting. Ruk - bu sizning egalikni saqlab qolish yoki o'g'irlash uchun muntazam imkoniyatingiz va yaxshi rucker jamoadagi bebaho boylikdir. Agar jamoadoshingiz to'p bilan pastga tushayotganini ko'rsangiz va siz yaqinda bo'lsangiz, birinchi bo'lib harakat qilib ko'ring. Bir oyog'ingizni to'pning ustiga qo'ying, shunda u sizning ostingizda bo'ladi, so'ngra past sport holatiga egilib turing. Biror kishi bilan aloqa o'rnatganingizda, kuch va imkoniyatlardan foydalangan holda g'alaba qozoning:
    • Raqibning ostiga tushing va yuqoriga va tashqariga suring. Agar siz elkangizni yoki boshingizni ko'kragi ostiga qo'ysangiz, ularni muvozanatdan chiqarib tashlash uchun ularni yuqoriga surishingiz mumkin, keyin ularni orqadan olib tashlashingiz mumkin.
    • Bahsli g'alabalarda g'alaba qozonish uchun jamoadoshlarini orqadan turting. Agar jamoangiz kuchayishiga muhtojdek tuyulsa, o'z muvaffaqiyatingizni kichik skrum kabi bosib o'ting. Ammo esda tutingki, 2-3 dan ortiq odamni qo'lga kiritish, agar yutqazsangiz, himoyada juda ko'p teshiklarni qoldiradi.
    • Oyoqlaringizni rulda harakatlantiring. Ruklarni chindan ham ezib tashlash uchun oyoqlaringizni choping va har qadamda oldinga intiling. Tasavvur qiling-a, o'yinchi orqali to'g'ridan-to'g'ri boshqa tomonga yuguring. Bu ruckni 'tozalash' deb ataladi va u juda ko'p joy ochadi. Agar siz himoyada bo'lsangiz va siz to'pni zudlik bilan yuta olmagan bo'lsangiz ham, raqibni bartaraf eta olsangiz, boshqa jamoani parokandalikka solib qo'yasiz.
  4. 4-qadam har doim jamoadoshlaringizni qo'llab-quvvatlovchi holatda bo'ling.
    Har doim jamoadoshlaringizni qo'llab-quvvatlovchi pozitsiyada bo'ling. Regbi alohida ustunlik qiladigan sport turi emas. Hatto eng yaxshi o'yinchi ham jamoadoshlarining yordamisiz hech narsa qila olmaydi, chunki yakkaxon sportchining o'zi o'ynash uchun joy yoki vaqt juda kam hollarda bo'ladi. Himoyada ham, hujumda ham, nima bo'lishidan qat'i nazar, jamoadoshlaringizni qo'llab-quvvatlash uchun eng yaxshi joyda bo'lishingiz kerak:
    • Himoyada siz jamoadoshlaringiz bilan gorizontal chiziqda bo'lishingiz kerak, raqib bosib o'tishga harakat qilishi mumkin bo'lgan teshiklarni yopish uchun chapga va o'ngga sirpanishingiz kerak. Jamoadoshingiz to'pni amalga oshirgandan so'ng, agar u ochiq bo'lsa yoki g'alaba qozonish mumkin bo'lsa, siz sakrab o'tishingiz kerak yoki jamoadoshingiz kurashdan tushib qolganda bo'shliqdan foydalanmasligiga ishonch hosil qilish uchun uning ikkala tomoniga siljishingiz kerak.
    • Hujum paytida siz boshqa jamoani ko'p burchaklarni qoplashga majbur qilib, yoyishingiz kerak. Jamoadoshingiz yugurayotganda, siz doimo ularning orqasida ekanligingizga ishonch hosil qiling va ular o'tish oralig'ida 1-2 kishi bor. Agar ular to'qnash kelsa, ular pastga tushayotganda sizga tez o'tishga harakat qilishlari mumkin, bu sizga yugurish uchun ko'p vaqt qoldiradi.

O'yinni sozlash

  1. 1-qadam katta, tekis maydonni toping.
    Katta, tekis maydonni toping. Regbini har qanday katta maydonda o'ynash mumkin, agar u nisbatan tekis va bir xil o'lchamda bo'lsa. Maydonning kattaligi ko'p jihatdan siz qanchalik jiddiy o'ynashni xohlayotganingizga bog'liq bo'ladi. Agar siz shunchaki bir nechta do'stlaringiz bilan o'ynashni istasangiz, har qanday katta maydonga ega mahalliy park etarli bo'lishi mumkin. Biroq, agar siz to'g'ri o'yin o'ynashni istasangiz, qo'shimcha nuqta uchun sizga ikkita tik turgan maydon kerak bo'ladi. Hududingizdagi tegishli maydonlar haqida bilish uchun mahalliy bog'lar va dam olish bo'limiga yoki mahalliy regbi klubiga murojaat qiling.
    • Har bir jamoa uchun sinov zonalarini belgilashingiz mumkin ekan, har qanday to'rtburchaklar o't qismi yaxshi bo'lishi kerak.
    • O'lchamlar biroz boshqacha bo'lsa-da, Amerika futbol maydoni regbi maydonini bir chimdikda to'ldirishi mumkin.
  2. 2-qadam o'yinchilardan ikkita teng jamoa tuzing.
    O'yinchilardan ikkita teng jamoa tuzing. Regbining uchta keng tarqalgan shakli mavjud, bu erda eng katta farq o'yinchilar sonida. Haqiqiy o'yinlarda har bir jamoada 15, 10 yoki 7 o'yinchi bo'ladi, lekin agar siz shunchaki do'stlaringiz bilan bo'lsangiz, xohlagancha ko'p o'yinchi bilan o'ynashingiz mumkin. Har bir o'yinchi bo'lishi kerak:
    • Sport poyafzallari, eng yaxshisi, pastki qismidagi qisqichli.
    • Yengil, nafas oladigan kiyim.
    • Agar xohlasangiz, og'iz himoyasi va/yoki bosh himoyasi.
    • Suv.
  3. 3-qadam skrumda qaysi hujumchilar qaysi pozitsiyada o'ynashini hal qiling.
    Skrumda qaysi hujumchilar qaysi pozitsiyada o'ynashini hal qiling. Hujumchilar odatda skrumga asoslangan holda joylashtiriladi va ularning pozitsiyalari o'yinning qolgan qismida qayerda bo'lishiga ta'sir qilmaydi. Eng muhimi, sizning skrum pozitsiyangiz:
    • Birinchi qator. Birinchi qatorda uchta o'yinchi bor: bo'shashgan bosh tayanchi va mahkam bosh tayanchi, ular o'rtasida kantakni mahkam ushlab turadilar. Fahihning roli skrumlar paytida to'pni egallab olish va odatda to'pni chiziqdan tashqariga tashlashdir. Bo'shashgan va qattiq bosh rekvizitlarining roli skrumlar paytida fohishani qo'llab-quvvatlash, chiziqdan chiqish paytida boshqa o'yinchilarni qo'llab-quvvatlash va zarbalar va zarbalar paytida kuchni ta'minlashdan iborat. Rekvizitlar sizning ikkita eng katta o'yinchingizdir.
    • Ikkinchi qator. Ikkinchi qator ikkita qulfdan iborat. Bular jamoadagi eng baland bo'yli o'yinchilar bo'lib, odatda to'pga egalik qilish uchun chiziqqa chiqishda foydalaniladi. Ular yelkalarini rekvizitlarga olib boradilar va sizning skrum va rucksingizning dvigatellaridir.
    • Orqa qator. Hujumchilarning orqa qatori uchta o'yinchidan iborat: ikkita qanot himoyachisi va sakkiz kishi. Ular ikki tomonga va orqaga yopishadi va skrumning yo'nalishini, shuningdek, agar u siqib chiqsa, to'pni nazorat qiladi. Umuman olganda, bu uchtasi sizning eng tezkor hujumchilaringizdir, chunki ular o'yin qayta boshlanganda tezda skrumdan chiqib ketishlari mumkin.
  4. 4-qadam tezlik va to'pni boshqarish qobiliyatiga asoslangan holda orqa chizig'ingizni yarating.
    Tezlik va to'pni boshqarish qobiliyatiga asoslanib, orqa chizig'ingizni yarating. Orqalar o'z qo'llari bilan yaxshi bo'lishi kerak va eng yaxshi o'yinchilar to'pga birinchi bo'lib tegishi kerak. Orqa chiziqni tasavvur qilish uchun to'pni maydonning o'ng tomonida tasavvur qiling. Har bir o'yinchi ikkinchisining chap tomonida diagonal bo'yicha 10-15 fut masofada bo'ladi, skrum-yarmidan boshlab:
    • Scrum-yarim: Ular to'pni zarba yoki skrumdan boshlab, uni tortib olishadi va to'pni birinchi bo'lib oladigan o'yinchini aniqlaydilar. Ular engil, kichik bo'lishi kerak va birinchi bo'lib har qanday zarba yoki zarbaga erishish uchun katta chidamlilikka ega bo'lishi kerak. Eng muhimi, ular butun maydonni ko'rishlari va to'pni shunga yarasha taqsimlashlari kerak.
    • Fly-yarim: orqalar uchun himoyachi. Ular raqib himoyasini sindirish uchun pas yoki soxta uzatmalarni o'tkazib yuborish kabi tepish va yugurish o'yinlarining ko'p qismini boshqaradilar.
    • Markazlar: Ulardan ikkitasi bor va ular himoyada yaxshi kurasha oladigan, yugurish va o'rtada yaxshi pas bera oladigan, kerak bo'lganda zarba bera oladigan yaxshi o'yinchilar. Ular tez-tez to'pni olishadi va raqibning orqa chizig'iga qarshi chiqishadi.
    • Qanotlar: Har bir yon chiziqda joylashgan ikkita qanot, odatda bu eng tezkor o'yinchilardir. Sizning maqsadingiz - ularga to'pni tashqaridan olish, ular umid qilamanki, katta yutuqlar uchun raqib qanotidan o'tib ketishlari mumkin.
    • Himoyachi: u chiziqdan 15 metr yoki undan ko'proq orqada o'tirib, raqibning zarbasini olishga, oxirgi soniyada zarba berishga yoki kutilmaganda hujumga qo'shilib, jamoani haddan tashqari yuklashga tayyor. Ko'p qirrali, tepish va ushlay olish va tez bo'lishi kerak.
  5. 5-qadam penaltilarni bajarish uchun hakamni tayinlang.
    Penaltilarni bajarish uchun hakamni tayinlang. Jarima olishning bir necha yo'li mavjud va o'yinni o'ynash va har bir qoidabuzarlikni kuzatish mumkin emas. Kichik qoidabuzarliklar, ehtimol, boshqa jamoaga skrum berilishiga olib keladi. Boshqalar esa, hakamni jiddiyroq chora ko'rishiga, penalti tepishiga, 'orqa o'nlik'ga (jamoa to'pni tekin yugurish uchun 10 metrga yetganda) yoki o'yinchini bir muddat chetlatishga sabab bo'lishi mumkin.
    • Keng tarqalgan qoidabuzarliklarga noto'g'ri urish, oyoqlarini tashlab skram yoki rulni yiqitish, erda to'pni ushlab turish va rulga noto'g'ri kirish kiradi.
    • Penalti tepgan jamoada bir nechta variant bor. Ular zarba yoki zarba berishlari mumkin, bu ularga maydondagi mavqega ega bo'lish imkonini beradi. Ular 3 ochkoda imkoniyat uchun tik tomonda penalti tepishlari mumkin yoki penalti tepish joyida skrom tepishlari mumkin.
  6. 6-qadam xavfli jarohatlardan qochish uchun o'ynashdan oldin butun tanangizni qizdiring.
    Xavfli jarohatlardan qochish uchun o'ynashdan oldin butun tanangizni qizdiring. Regbi o'yini jismonan shiddatli bo'lib, tayyorgarlik ko'rmasangiz, jarohatlanishga juda moyil bo'lasiz. Yaxshi isinish qon oqimini oshiradi va mushaklaringizni urish uchun tayyorlaydi. Boshlash uchun yaxshi, oddiy isinish quyidagilarni o'z ichiga oladi:
    • 10 daqiqalik engil yugurish. Yugurish - qattiq jismoniy faoliyat uchun isinishning ajoyib usuli. O'zingizni yugurishga tayyorlash uchun 5 daqiqa tez yurib, keyin 10 daqiqa yengil yugurishdan boshlang.
    • Dinamik cho'zish. Yuqori tizzalar bilan yuguring, har qadamda to'pig'ingizni tovoningiz bilan teping, bir oz o'pka qiling, joyida sakrang, qo'llaringizni silkiting va o'tkazib yuboring. Bu bo'rttirilgan, harakatchan cho'zilishlar mushaklaringizni statik cho'zishdan ko'ra samaraliroq bo'shashtiradi.
    • Regbi mahoratini qizdiring. Hamkoringiz bilan o'ting, bir oz zarba oling va engil zarbalar qiling. Regbiga xos harakatlarga, hatto yarim tezlikda ham kurashishga odatlaning. Sizning hujumchilaringiz skrum va chiziq chizig'ini mashq qilishlari kerak, orqalaringiz esa bir qatorda to'p uzatishga o'rganishlari kerak.
    • O'yindan kamida 2 soat oldin suv iching va ovqatlaning. Jismoniy faoliyatda hidratsiya muhim ahamiyatga ega. Jismoniy mashqlar paytida suvning yo'qolishi va undan foydalanishning ko'payishiga qarshi kurashish uchun kun davomida, lekin ayniqsa mashg'ulotdan oldin suvni yaxshi ushlab turish muhimdir. Jismoniy mashqlar paytida tanangiz tomonidan ishlatiladigan va chiqarib yuboriladigan boshqa muhim oziq moddalar tuz va kaliy, yog'siz go'sht, mevalar, sabzavotlar va sport ichimliklar / ovqatlardir.
  7. 7-qadam o'yinni start bilan boshlang.
    O'yinni boshlash bilan boshlang. Bu an'anaviy ravishda qaysi jamoa to'pga birinchi ega bo'lishini aniqlash uchun tanga otish bilan boshlanadi. Siz tanga tashlashingiz yoki boshqa usulda kim boshlashini hal qilishingiz mumkin. Maydon markazida joylashgan jamoa birinchi bo'lib to'pni raqib tomon tepadi.
    • Aksariyat qoidalar bu zarbadan zarba bo'lishi kerakligini ta'kidlaydi. To'pni o'ynashdan oldin u 10 metr masofani bosib o'tishi kerak.
    • Agar siz zarba beruvchi jamoada bo'lsangiz, to'p oyog'idan chiqmaguncha zarba beruvchini o'tkazib yubora olmaysiz.
    • Sizning jamoangiz bir urinib ko'rgandan so'ng, boshqa jamoa sizni yana boshlashi kerak.

Hamjamiyat savol-javoblari

  • Savol
    Qanday qilib regbi klubi yoki xalqaro jamoada joy olishim mumkin?
    Mashq qiling va eng yaxshi jismoniy shaklga ega bo'ling. Mahalliy jamoalar va klublarni onlayn qidiring va sinab ko'rish uchun murabbiyga murojaat qiling.
  • Savol
    Tez bo'lmasam, regbi o'ynay olamanmi?
    Ha. Tezlik regbi o'ynash uchun kerak bo'lgan yagona narsa emas va odatda jamoada hamma uchun joy bor.
  • Savol
    Amerika futbolida bo'lmagan regbida nima qilinadi?
    Siz oldinga o'ta olmaysiz.

Video

Maslahatlar

  • Bir oz teginish regbi o'ynang -- bu erda ikki qo'l bilan kurashish kerak -- jismoniy aloqa haqida tashvishlanishdan oldin o'yin qoidalari va asosiy strategiyasini o'rganish uchun.
  • Regbi - bu o'yin-kulgi uchun mo'ljallangan sport turi va o'yinning maqsadi raqiblaringizni jarohatlash bo'lmasligi kerak; balki urinishlar va ustunlarga zarba berish uchun bo'lishi kerak.

Ogohlantirishlar

  • Agar nima qilayotganingizni bilmasangiz, regbi xavfli sport turidir. Shakl pastga tushmaguningizcha, yarim tezlikda urish, urish va urishni mashq qiling.
  • Toʻliq kontaktli regbi oʻynashda saqich qalqoni yoki qalpoq kabi himoya vositalarini taqing. Birovga zarar yetmaguncha, hammasi qiziqarli va o'yin.