Tez pitchbolda ikkinchi bazani qanday o'ynash mumkin

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

Ikkinchi poydevor o'ynash bilan tanish emasmi? Softbolda yangi? O'zingizga ikkinchi bazani qanday o'ynashni so'rayapsizmi? Ushbu maqola sizni ikkinchi Baseman / baza ayol bo'lishga yo'naltirishga yordam beradi!

Qadamlar

Umumiy ko'nikmalar

  1. 1-qadam qo'lqop oling.1AKQUL Qo'lqop. Bu 12 dyuymli (30,5 sm) papillasi juda yaxshi bo'lishi kerak. A qo'lqopda singan eng yaxshisidir.
    • Qo'lqop yaxshi mosligiga ishonch hosil qiling. Barmoqlaringiz barmoq cho'ntaklarining oxirigacha urmasligi kerak, ammo ular sizning qo'lqopingizda o'tirmasliklari kerak.
  2. 2-qadam birinchi va ikkinchi poydevor o'rtasida.2 ta va ikkinchi bazada. Bu sizning boshlang'ich holatingiz. Bu yerdan siz birinchi yoki ikkinchi bazani qamrab olishingiz mumkin va siz u erda biron bir to'pni olishingiz uchun bo'sh joyni to'ldirasiz.
    • Agar sizda chap qo'lingiz bo'lsa, bir necha qadamdan ko'p bo'lmaganda, 1-chi bir necha qadamdan ko'proq vaqt ajrating.
    • Avvaliga yuguruvchi bo'lsa, ikkinchi asosiga ozgina qadam qo'ying. Ehtimol, siz otishni olasiz va poydevorga yaqinlashganda tezroq yugurish tezroq.
  3. 3-qadam, hisoblashni va o'yin qayerda ekanligini biling.3Unni, va o'yin qaerda ekanligi. Har qanday vaziyatga tayyorlaning. Agar sizga kelgan bo'lsa, to'pni qaerga tashlasangiz, qaerga tashlang va agar u yo'q bo'lsa, qanday asosda. Hammangiz qaerda o'ynashni bilishingiz uchun jamoadoshlaringiz bilan gaplashing.
  4. 4-qadam qaerdan tashlash kerakligini bilaman.4Xernni qaerdan tashlamoqchi. Har doim yuguruvchilar qaerdaligini bilishadi. Radiy yuguruvchini olishga harakat qiling. Ular gol urish uchun yaxshiroq imkoniyatga ega va ularni birinchi bo'lib olish kelajakdagi yuguruvchilarni olishni osonlashtiradi. Agar siz qaerga o'ynash kerakligini bilmasangiz, avval otib tashlang. Bu sizning eng yaxshi garovingiz.
  5. 5-qadam qo'rg'oshin yuguruvchini tomosha qiling.5-qo'rg'oshin yuguruvchini. Bu sizga yuguruvchi o'g'irlashga harakat qilsa, ushlovchi yoki o'yinchini ogohlantirish imkoniyati beradi. Bu yuguruvchi ish boshlaganda, ularga tezroq javob berishlariga yordam beradi.
  6. 6-qadam hech qachon chalg'itmang.6 ta chalg'itmang. Har qanday yo'nalishni har qanday tomonga o'tkazishga tayyor bo'ling. Har doim urish va to'pga ko'zingizni yutib oling. Sizning yo'lingiz keladigan narsaga tayyor bo'ling.
  7. 7-qadam dam oling.7Hasma. O'ynash - bu dam olish haqida. Salbiy munosabatda bermang. Bu sizning ruhingiz va do'stligingizni boshqa jamoa bilan oshiradi va qolgan o'yinchilarning qolgan qismini va boshqa jamoalarga baxtiyor va ruhni ko'taradi. Jamoatdoshlaringizni rag'batlantiring va yaxshi o'yin uchun boshqa jamoaga minnatdorchilik bildiring.

Joylashish va spektakl tayyorlash

  1. 1-qadam agar to'p avvalga urilsa va birinchi baseman yugurishi kerak, ularni orqaga qaytaring.1Agar to'p birinchi joyga uradi va birinchi Bazeman yugurib chiqishi kerak, ularni qo'llab-quvvatlaydi. Ehtimol siz tashlashni olasiz. Xavotir olmang, qisqaroq pozitsiyangizni qoplaydi!
  2. 2-qadam, agar to'p qisqa to'xtash yoki uchinchi bazaga (chapda) yugurish bo'lsa.2Agar to'p qisqa to'xtash yoki uchinchi bazaga (chapda) ikkinchi o'ringa tushadi. Qisqastop qoplay olmaydi, shuning uchun yugurishingiz kerak!
  3. 3-qadam, urish mushukchani ko'rsatganda, birinchi bazani qoplagani uchun birinchi baze bilan uyga yaqinlashishi mumkin.3Bunda urug 'mushakni ko'rsatganda, birinchi bazani qoplagani uchun birinchi baze bilan uyga yaqinlashadi. Agar siz birinchisini qo'llasangiz, tutuvchi, birinchi Baski yoki uchinchi bazeni to'ldirish uchun to'pni sizga tashlay oladi.
  4. 4-qadam, agar urish ...4Agar urug 'mushtni ko'rsatadi va birinchi va uchinchisida yuguruvchi bor, keyin sizdan ushlagichdan tashlangan bo'lsa, ikkinchi askal o'tkazasiz. Qisqastop ikkinchi o'rinni egallay olmaydi, chunki uchinchi bazani zaxira qilish kerak.
  5. 5-qadam, yomon buzilgan taqdirda jamoadoshlaringizni zaxiralang.Yomon jarishgan taqdirda jamoadoshlaringizdan 5. Vaqtning ko'p qismi qisqaroq ikkinchi bazani qamrab oladi. Agar boshqa biron bir joy bo'lmasa, uni orqaga qaytaring.
  6. 6-qadam, agar to'pning tashqarisiga urilgan bo'lsa, don't forget about cutoffs.6Agar to'pni taniqqa urib, kesishishni unutmang. Agar u chap maydonda bo'lsa, siz ikkinchi bazani qamrab olsangiz. Agar u to'g'ri maydonda bo'lsa, unda siz yugurishingiz va kesilgan bo'lasiz. Qisqa to'xtash ikkinchi bazani qamrab oladi.
  7. 7-qadam har bir pitchni kovakdan tashlagandan keyin, ushlagichdan pichoqni pitcherga tashlang.7Berakning har bir pitchning har bir pog'onasini tashlagan har bir pittni ushlagichdan kovakga tashladi. Agar yuguruvchi bo'lsa, ular ushlagichdan yomon otishga kirishadilar. Agar siz tashlashni zaxira qilsangiz, siz yuguruvchini tashqariga tashlay olasizmi.
  8. 8-qadam stora ...8Bunda urinish yoki uchinchi pog'onani olib ketganda, ular birinchi bo'lib, ikkinchi poydevorga borishga harakat qilishlari uchun ular birinchi bo'lib teskari va atrofida bo'lishlari mumkin. Runcherni tomosha qilishni va yugurish ikkinchi o'rinni egallagan holda tashlashni yaxshi ko'rishingiz kerak. Agar yuguruvchi birinchi o'ringa chiqishga urinayotgan bo'lsa, kovakni ogohlantirgan bo'lsa, ular e'tibor bermasliklari va ikkinchi yoki birinchi navbatda yugurish uchun uni tashlashlari mumkin.
  9. 9-qadam bo'lsa ...9-soniyada yugurish paytida yugurish uchun ikkinchi o'rindiqni to'xtating, chunki ushlagich kamdan-kam uchraydi. Ikkinchi o'rinda yugurish bor bir marta kovakni zaxiralashni boshlang.
  10. 10-qadam, agar sizda ...10Agar birinchi navbatda yuguruvchi bo'lsangiz va to'pni ikkinchi yoki ikkinchi bosqichga tashlayotganingizga qarab, to'p sizga tegadi. Ushbu stsenariyda siz yuguruvchini tegishingiz shart emas. Runnerni tegishingiz kerak bo'lgan boshqa tadbirlar bo'ladi.
  11. 11-qadam siz va qisqa to'xtashingiz o'rtasidagi chegara chizig'ini bilish.11Biz va qisqa to'xtashingiz o'rtasidagi chegara chizig'ini. Mashberdan haqiqiy ikkinchi asosiga xayoliy chiziq haqida o'ylang. Qisqa yoki estrada chivin urganida, ular oldingizga yoki pop chiviningiz sizga tegganda, ular bog'lanmaydilar.

Ekspert savol-javob

  • Softbolda siz yaxshi huquqiy himoyachi bo'la olasizmi? Hammasi to'pni juda yaxshi o'qiyotgan narsa! Masalan, agar siz plaperlarni ko'rsangiz, to'pni olish uchun vaqtni qisqartirish uchun o'zingizni kesib oling. Har bir yaqin o'yin yoki otish uchun to'p orqangizda ekanligingizga ishonch hosil qiling. Siz hech qachon to'pni qaerda ekanligingizdan ko'proq bo'lishini xohlamaysiz, chunki bu sizni etkazmoqchi bo'lgan o'yindan sizni olib ketadi.
  • Agar to'p chap maydonga ketsa, nima qilaman? Siz ikkinchi bazani qamrab olasiz.
  • To'p o'tgan koptokning oldingi markazida joylashgan, markaziy kasalligining qopqog'i yoki qisqa shpasttrisining ikkinchi asosidirmi? Bu murabbiyga bog'liq. O'rta modernerning ustiga to'p tepishganingizda, siz ikkinchi bazani kesib o'tasiz, bu ikkinchi Baski ikkinchi darajali va qisqa uchinchi bazaga yoki uyga qaytish kabi harakat qiladi.

Maslahatlar

  • Ikki qo'l bilan ushlang. Ba'zan qo'lqopingizdan 'pop' to'plami.
  • Agar biron bir noto'g'ri ish qilsangiz, uni silkit. Hamma xato qiladi.
  • O'zingiz xohlagan shaklda qolib, qo'lqopni o'rash orqali qo'lqopingizni buzing. Bu sizga to'pni yaxshiroq ushlab turishga yordam beradi.

Ogohlantirish

  • Ehtiyot bo'ling silliqlash yuguruvchilar. Ba'zilar hatto sizni hatto yo'ldan itarishlari mumkin.
  • Dala sharoitlariga qarab, sizga yomon xoplarni olishi mumkin, ammo bu siz tomondan ko'chib o'tishingiz kerak degani emas. To'p oldida turing. Sizning vazifangiz uni to'xtatish va chiqish. Agar u etarlicha yovvoyi bo'lsa, bu sizga hujum qilishi mumkin.