Suv polosini qanday o'ynash kerak

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

Suv polosi - bu futbol va basketbolning kombinatsiyasi kabi o'yin, ammo kurash yoki futbolning jismoniyligi va chidamliligi bilan. Bu dunyodagi eng mashhur o'yinlardan biri bo'lib, aslida Olimpiya o'yinlariga qabul qilingan birinchi jamoaviy sport turi edi. Qoidabuzarliklarning nozik nuqtalari va hovuz o'lchamlari biroz murakkab bo'lsa-da, o'yin asoslarini o'rganish oson va tezda o'ynay boshlaydi.

Qadamlar

Asosiy qoidalarni tushunish

  1. 1-qadam qarama-qarshi uchlarida ikkita golli to'rtburchaklar hovuzda o'ynang.
    Qarama-qarshi tomonlarda ikkita gol bo'lgan to'rtburchaklar hovuzda o'ynang. Suv polosining maqsadi futbol bilan bir xil -- to'pni raqib jamoa darvozasiga qo'ying va ko'proq gol urgan jamoa g'alaba qozonadi. Reglament o'yinlarida gol uzunligi 9 metr (3 fut) va eni 3 metrni tashkil qiladi, lekin siz yaxshi to'r qilish uchun atrofingizdagi hamma narsadan foydalanishingiz mumkin.
    • Hech bir o'yinchi hovuz tubiga tegmasligi kerak.
    • Maqsadlaringiz yo'q va tasodifiy o'yin o'ynashni xohlaysizmi? Buning o'rniga axlat qutilarini aylantirib, darvozabonsiz o'ynashingiz mumkin.
    • Regulyatsiya hovuzlarining uzunligi 25–30 metr (82–98 fut) va kengligi 17–20 metr. Ular taxminan 2 metr (7 fut) chuqurlikda bo'lishi kerak.
  2. 2-qadam har birida bittadan darvozabon bo'lgan ikkita teng jamoaga bo'ling.
    Har birida bitta darvozabon bo'lgan ikkita teng jamoaga bo'ling. Asosiy o'yinlarda jamoalarning har birida ettita o'yinchi bor - oltita hujumchi va bitta darvozabon. Biroq, sizning raqobat darajangiz va hovuz hajmiga qarab, eng muhimi, har bir jamoada teng miqdordagi o'yinchilar bo'lishi kerak.
    • Kim qaysi jamoada ekanligini bilish uchun o'yinchilar odatda mos keladigan suv polo qopqog'ini kiyishadi. Darvozabonlar odatda №1 qalpoq kiyishadi va ularning qalpoqlarida ularni maydon o'yinchilaridan ajratish uchun chiziq bo'ladi.
    • Agar sizda 14 dan ortiq odam o'ynasa, o'rinbosarlarga ega bo'lish yaxshidir. Suv polosi juda charchatadi.
    • Agar siz shunchaki o'yin-kulgi uchun o'ynasangiz va o'yinchilar soni g'alati bo'lsa, siz bitta o'yinchini 'har doim haqorat' qilishingiz mumkin. Ular shunchaki to'pga ega bo'lgan jamoa uchun o'ynashadi.
  3. 3-qadam hovuzning markazidagi to'pga yugurish orqali o'yinni boshlang.
    O'yinni hovuz markazidagi to'pga yugurish orqali boshlang. O'yin suzish bilan boshlanadi, bu erda ikki jamoa to'pni olish uchun suzadi va hujumni boshlaydi. Reglament o'yinlarida mashina yoki hakam to'pni markazga tushiradi, lekin siz ham xuddi shunday osonlik bilan to'pni hovuz markazida qoldirib, 'bor!' To'pni birinchi bo'lib olgan jamoa birinchi bo'lib hujumga o'tadi.
  4. 4-qadam bir vaqtning o'zida faqat bitta qo'l bilan to'pni ushlab turing, uzating va otib tashlang.
    Bir vaqtning o'zida faqat bitta qo'l bilan to'pni ushlab turing, uzating va otib tashlang. Ikkala qo'lni bir vaqtning o'zida ishlatish noto'g'ri. Bundan faqat darvozabon uchun istisno bo'lib, u ikki qo'lini darvozadan 5 metrlik maydonda ishlata oladi. Agar qo'riqchi hujumga qo'shilish uchun oldinga suzilsa, ular ham bir vaqtning o'zida faqat bitta qo'ldan foydalanishlari kerak.
    • Ushbu qoida to'pni uzoq vaqt ushlab turish yoki ushlab turishning oldini olish uchun boshqa jamoaning uni qaytarib olishiga imkon bermaydi.
  5. 5-qadam. gol urish uchun basketboldagi kabi 30 soniyali soatni o'rnating.
    Basketboldagi kabi gol urish uchun 30 soniyali soatni o'rnating. To'pni olish uchun odamlarni haqorat qila olmasligingiz sababli, bitta jamoa nazariy jihatdan bitta gol urib, keyin uni o'yinning qolgan qismida ushlab turishi mumkin. Shuning uchun suv polosida jamoa to'pni qo'lga kiritishi bilanoq boshlanadigan 30 soniyali zarba soatiga ega. Agar jamoa 30 soniya ichida gol ura olmasa yoki soatni tiklamasa, himoyachi jamoa to'pni hozirgi o'tirgan joyida erkin otish uchun oladi. Otish vaqti faqat quyidagi hollarda tiklanadi:
    • Himoyachi jamoa to'pni aniq nazorat qiladi.
    • Huquqbuzarlik baholanadi.
    • Katta faul bor.
  6. 6-qadam to'pga egalik qilish uchun emas, balki o'yinchi uchun kurashing.
    To'p uchun kurashing, lekin o'yinchi emas, qoidabuzarliksiz egalik qilish uchun. Suv polosi - suv ustida ham, uning ostida ham aql bovar qilmaydigan jismoniy o'yin, ammo deyarli barcha o'yinchilar o'rtasidagi aloqa fauldir. Biroq, siz to'pga egalik qilish uchun uni o'yinchining qo'lidan tortib olishingiz mumkin. Agar siz to'pni tashqariga urgan bo'lsangiz yoki o'yinchi uni himoya qilish uchun ikki qo'l ishlatsa, to'p sizniki.
    • Siz to'psiz o'yinchilarga tegishingiz yoki ularga to'sqinlik qila olmaysiz.
    • To'pni olib ketmaslik uchun uni suv ostida ushlab turolmaysiz.
    • To'pga e'tibor bermay turib, o'yinchini ushlab, tepib yoki itarib bo'lmaydi.
  7. 7-qadam agar sizda to'p bo'lmasa, darvozadan 2 metrdan (6,6 fut) yaqinroq bormang.
    To'p sizda bo'lmasa, darvozadan 2 metrdan (6,6 fut) yaqinroq bormang. 2 metrli chiziq professional hovuzlarning yon tomonlarida qizil chiziqlar bilan belgilangan va hujumkor o'yinchilar to'pni olib yurmaguncha bu chiziqdan o'ta olmaydi. Agar siz ushbu belgidan allaqachon o'tib ketgan bo'lsangiz, siz uzatmani qabul qila olmaysiz -- to'pni kesib o'tayotganda sizda bo'lishi kerak yoki uni umuman kesib o'ta olmaysiz.
    • Darvozabon, albatta, to'psiz 2 metrlik chiziq ichida bo'lishi mumkin.
    • Kamroq jiddiy o'yinlar uchun esda tutingki, 2 metr (6,6 fut) o'rtacha katta yoshli erkakning balandligi. Agar tasodifiy o'yin o'ynasangiz, maqsaddan uzoqroq turing.
  8. 8-qadam o'tkazib yuborilgan zarbalarni oxirgi marta kim tegganiga qarab darvozadan yoki burchak to'pi bilan qaytadan boshlang.
    O'tkazib yuborilgan zarbalarni oxirgi marta kim tegganiga qarab darvozadan yoki burchakdan to'plash bilan qaytadan boshlang. Bu futbolga o'xshaydi, lekin bitta ushlash bilan - o'tkazib yuborilgan zarba himoyachini chetlab o'tib, himoya to'pi bo'lib qolishi mumkin. Biroq, agar darvozabon to'pni darvozadan uzoqlashtirsa va oxirgi chiziqdan oshib ketsa, qoidabuzar burchak to'pini oladi.
    • Maqsad otish: Agar hujum darvozabonning emas, himoyachining zarbasini o'tkazib yuborsa yoki qaytarsa, himoyachi jamoalar 2 metrlik chiziq orqasida istalgan joyda erkin to'pni oladilar.
    • Burchakdan otish: Agar darvozabon to'pni chetga chiqarib yuborsa yoki himoyachi qasddan to'pni o'z darvozasi orqasiga tashlab yuborsa, huquqbuzar 2 metrlik chiziqda hovuz chetidan erkin uzatma oladi.
  9. 9-qadam butun to'p darvoza chizig'idan to'liq o'tib ketganda gol uring.
    Butun to'p darvoza chizig'idan to'liq o'tib ketganda gol uring. Demak, butun to'p ikkala ustun yonidan o'tadi. Gol urish uchun to'rning orqa tomoniga zarba berish shart emas. Reglament o'yinlarida bu gol chizig'i butunlay oq gol chizig'i bilan belgilanadi.
  10. 10-qadam. gol urilgandan so'ng, ikkala jamoa ham o'z yarmida bo'lganidan keyin o'yinni qaytadan boshlang.
    Goldan keyin o'yinni faqat ikkala jamoa o'z yarmida bo'lgandan keyin qayta boshlang. Jamoa gol urgandan so'ng, o'yin qayta boshlanishidan oldin ular hovuzning yarmiga qaytishlari kerak. To'p kiritgan darvozabon o'z darvozasidan jamoadoshiga o'tib, o'yinni qayta boshlashi mumkin. Birinchi o'tish amalga oshirilgandan so'ng, tortishish soati boshlanadi.
  11. 11-qadam birinchi ikkitadan keyin tomonlarni almashtirib, 8 daqiqalik to'rtta alohida chorak o'ynang.
    Birinchi ikkitadan keyin tomonlarni almashtirib, 8 daqiqalik to'rtta alohida chorak o'ynang. Bu o'yinning reglament uzunligi, shuning uchun agar siz shunchaki o'yin-kulgi uchun o'ynasangiz, uni o'zingizning xohishingizga ko'ra sozlashingiz mumkin. Umuman olganda, har chorak o'rtasida 2 daqiqalik tanaffuslar mavjud bo'lib, ikkinchi va uchinchi choraklar oralig'ida tanaffus uchun 10 daqiqadan iborat.
    • Yosh guruhlar odatda 5-6 daqiqalik chorak o'ynaydi.
    • Soat asosiy qoidabuzarlik (cheklash) yoki goldan so'ng to'xtaydi va faqat to'p o'yinga qaytganida qaytadan boshlanadi.

Qo'polliklarni chaqirish

  1. 1-qadam qoidabuzarliklarning uchta toifasini va ularning oqibatlarini tushuning.
    Faullarning uchta toifasini va ularning oqibatlarini tushuning. Suv polosidagi qoidabuzarliklar basketbol va xokkey qoidalarining aralashmasi bo'lib, ular kichik qoidabuzarliklardan tortib o'yindan doimiy chetlatishga olib keladigan 'shafqatsizlik' qoidabuzarliklarigacha. Quyida har bir qoidabuzarlik, hakamning reaktsiyasi va ishorasi bilan batafsil tavsiflanadi:
    • Oddiy qoidabuzarliklar: Hakam bir marta hushtak chaladi va jamoa hujum qilayotgan tomonga ishora qiladi. Qayta boshlash - qoidabuzarlik sodir bo'lgan joydan erkin to'p tashlash. Ikkita hushtak, qoidabuzarlikka himoya emas, balki hujum sabab bo'lganini ko'rsatadi.
    • Istisnolar (yirik qoidabuzarliklar): Hakam ikki marta tez hushtak chaladi, keyin bir marta uzoq portlash. Ular qo'llarini aylantirib, o'yinchi ketishi kerakligini ko'rsatadilar va qoidabuzarlik qilgan o'yinchi 20 soniya davomida hovuz chetiga suzib borishi kerak va o'yin erkin otish bilan boshlanadi.
    • Penaltidagi qoidabuzarliklar: hakam yuqoridagi kabi uch marta hushtak chaladi, so'ngra 5 barmog'ini boshi ustiga ko'taradi. Qoidabuzar maydonni tark etadi va o'yin qoidabuzarlik qilgan jamoa uchun 5 metrlik chiziqqa erkin zarba berish bilan boshlanadi.
  2. 2-qadam oddiy qoidabuzarliklarni qoidabuzarlik sodir bo'lgan joyda erkin to'p bilan qaytadan boshlang.
    Oddiy qoidabuzarliklarni qoidabuzarlik joyiga erkin to'p tashlash bilan qaytadan boshlang. Bularga kichik foullar ham deyiladi. Oddiy qoidabuzarliklar hisoblanmaydi yoki o'yinchilarga nisbatan ishlatilmaydi va ular chaqirilgandan keyin soat to'xtamaydi. Ular suv polosida eng ko'p uchraydigan qoidabuzarliklar bo'lib, ularga quyidagilar kiradi:
    • Ikki qo'l bilan to'pga tegish
    • Hovuzning tubiga teginish
    • O'g'irlashni oldini olish uchun to'pni suv ostida ushlab turish
    • To'pga ega bo'lmagan o'yinchilarning harakatlanishiga to'sqinlik qilish yoki ularga to'sqinlik qilish.
    • Otish soati tugashiga ruxsat berish
    • Hovuz tashqarisiga to'pni uloqtirish.
  3. 3-qadam o'yinchilarni 20 soniya davomida o'tiring, ularning jamoasi bir odam bilan o'ynadi, qoidabuzarliklarni istisno qilish uchun.
    O'yinchilarni 20 soniya davomida o'tiring, ularning jamoasi bir kishi bilan o'ynadi, qoidabuzarliklarni istisno qilish uchun. Bular katta foullar deb ham ataladi va jiddiyroq va tajovuzkor xatti-harakatlar uchun mo'ljallangan. Qo'ng'iroq qilgandan so'ng, qoidabuzarlik qilgan o'yinchi darhol o'z o'rindig'i oldidagi belgilangan zonaga, odatda yarim yo'lga suzishi kerak. 20 soniyadan so'ng yoki gol urilgandan keyin, qaysi biri birinchi bo'lsa, ular yana suzishlari va o'yinni davom ettirishlari mumkin. Qoidabuzarliklar uchun istisnolar:
    • To'psiz o'yinchilarni tortib olish, ushlab turish yoki cho'ktirish.
    • O'yinchining yuziga suv sepish
    • Ikki qo'l bilan zarbani to'sish
    • Boshqa o'yinchini zo'ravonlik bilan tepish yoki urish.
    • O'yinga yoki hakamga hurmatsizlik (so'kish, basseyndan chiqish va yana kirish, tupurish)
  4. 4-qadam hujum chizig'i 5 metrli yoki juda qo'pol qoidabuzarliklar uchun jarima zarbalarini bering.
    5 metrlik hujum chizig'i ichida yoki juda qo'pol qoidabuzarliklar uchun jarima zarbalarini bering. Foul 5 metrlik chiziq ichida bo'lishi, shuningdek, 'ehtimolli gol' ning oldini olishi kerak. Har qanday qoidabuzarlik, agar u ehtimoliy golni olib qo'ysa, penalti qoidasi bo'lishi mumkin. Sizning jamoangiz to'pni darvozabonga qarshi 5 metrlik chiziqda oladi va zarbadan keyin o'yin davom etadi.
    • 'Shafqatsizlik' deb ataladigan juda shafqatsiz qoidabuzarliklar hovuzning qayerda sodir bo'lishidan qat'i nazar, jarima zarbasiga olib kelishi mumkin.
    • Ko'pgina penaltilar to'pini himoyachi o'yinchini orqadan qo'pollik qilganda chaqiriladi.
    • Darvozabon zarba uchun to'liq darvoza ichida bo'lishi kerak, uning oldida emas.
  5. 5-qadam agar shafqatsizlikda ayblansa, o'yinchini to'rt daqiqa o'ynang.
    Agar shafqatsizlikda ayblansa, o'yinchini to'rt daqiqa o'ynang. Bular tepish, zarba berish yoki haddan tashqari so'zlash yoki sportga xos bo'lmagan xatti-harakatlar kabi haddan tashqari yoki zo'ravonlik uchun. Siz o'yinning qolgan qismiga ketishingiz kerak va sizning jamoangiz to'rt daqiqa davomida bir odamni pastga tushiradi.
    • Agar qo'pollik uchun penaltidan qoidabuzarlik chaqirilsa, qoidabuzarlik sodir etgan jamoa, hatto gol urgan bo'lsa ham, zarbadan keyin yarim chiziqda to'pni qaytarib oladi.
    • Qasddan deb belgilangan ish tashlash eng keng tarqalgan shafqatsizlik deb ataladi.
  6. 6-qadam agar xohlasangiz, o'yinni tark eting're called for three major fouls.
    Agar siz uchta asosiy qoidabuzarlik uchun chaqirilsa, o'yinni tark eting. Agar sizga qarshi uchta istisno qo'ng'irog'i bo'lsa, siz o'yinning qolgan qismida o'ynaysiz. Agar so'nggi qoidabuzarlik shafqatsizlik deb hisoblanmasa, siz ketganingizda jamoangiz sizning o'rningizga boshqa o'yinchini almashtirishi mumkin.
    • Sizning jamoangiz hali ham 20 soniyalik istisno bilan o'ynashi kerak -- bu muddat tugagandan so'ng almashtirishingiz mumkin.
  7. 7-qadam ref qo'ng'iroq qilishi mumkinligini tushuning advantage if it is better to keep playing than take a foul.
    Tushunish kerakki, agar hakam qo'pollik qilishdan ko'ra o'ynashni davom ettirish yaxshiroq bo'lsa, 'afzallik' deb atash mumkin. Shunga qaramay, bu futbolga o'xshaydi. Agar hakam sizni to'pni ushlab turishni yaxshiroq deb hisoblasa, masalan, yaxshi pas berganingizdan so'ng qoidabuzarlik sodir bo'lsa, ular qo'pollikni tan olish uchun 'afzallik' deyishi mumkin, lekin jamoangizning hujum tezligini saqlab qoladi.
    • Umuman olganda, haddan tashqari zo'ravonlik yoki xavfli qoidabuzarliklar ustunlik bo'lsa ham darhol chaqiriladi.

Asosiy strategiyalarni tushunish

  1. 1-qadam dan foydalaning eggbeater...
    Energiyani tejash bilan birga suvda qolish uchun 'tuxum urish' zarbasidan foydalaning. Reglament suv polosi o'yinchilariga hovuzning devoridan yoki chetidan surishlari mumkin emas. Siz butun vaqt davomida suvni bosib o'tishingiz kerak. Bu juda charchatadi, lekin yaxshi o'yinchilar suvda qolish uchun yumaloq, samaraliroq harakatdan foydalanadilar:
    • O'tirgandek tizzalaringizni taxminan 90 daraja buking.
    • Oyoqlaringizni elkangiz kengligidan bir oz kengroq tuting.
    • O'ng oyog'ingizni soat sohasi farqli ravishda aylantiring.
    • Chap oyog'ingizni soat yo'nalishi bo'yicha aylantiring.
    • Oyoqlaringizni bir-biridan suyuqlik bilan almashtiring.
  2. 2-qadam hujumni yo'naltirish uchun bitta o'yinchini darvoza oldida ushlab turing.
    Hujumni yo'naltirish uchun darvoza oldida bitta o'yinchini ushlab turing. Ular markaziy hujumchi deb ataladi va chalkashliklarni keltirib chiqarish va yaqin masofadan zarba berish uchun darvozadan taxminan 2 metr (7 fut) tashqarida o'tirishadi. To'pni markazga olganingizda, maqsadingiz tezda burilib, zarba berishdir.
    • Markazlar jismoniy o'yinning asosiy qismini oladi va eng yaxshi chidamlilik va kuchga ega bo'lishi kerak.
    • Ba'zi murabbiylar markazlarni 'Teshik to'plamlari' deb ham atashadi.
  3. 3-qadam ikki o'yinchini 2 metrli chiziqqa, darvozaning har ikki tomoniga qanot sifatida qo'ying.
    Ikki o'yinchini 2 metrli chiziqqa, darvozaning har ikki tomoniga qanot sifatida qo'ying. Hujumda darvoza oldida uchta o'yinchidan iborat chiziq bo'lishi kerak - ikki qanot yon tomonda va bitta markaziy hujumchi o'rtada. Qanotning maqsadi uzoq masofadan zarba berish, shuningdek, zarba uchun joy ochish uchun markaz bilan oldinga va orqaga pas berishdir.
    • Qanotlarda tez, aniq va uzoq masofadan zarbalar bo'lishi kerak.
    • Esda tutingki, siz devorlarni surish uchun ishlata olmaysiz. Siz qanot sifatida devordan bir necha metr masofada bo'lishingiz kerak.
  4. 4-qadam ikkingizni joylashtiring flats on the 5-meter line, between the wings and center.
    Ikkita 'Yassi' ni 5 metrli chiziqqa, qanotlar va markaz orasiga qo'ying. Kvartiralar - ajoyib o'tish va uzoq masofadan otish. Ular himoyachilarni jalb qilish uchun darvoza tomon suzishadi, bu esa markaziy hujumchiga bo'sh joy ochib beradi. To'p taklif qilinganda ular himoyaga qaytishlari kerak.
    • Kvartiralar odatda juda tez, juda harakatchan suzuvchilardir.
  5. 5-qadam bir o'yinchini hammaning orqasida, yarim chiziq yaqinida va hovuz markazida saqlang.
    Bir o'yinchini hammaning orqasida, yarim chiziq yaqinida va basseyn markazida saqlang. Bu sizning 'Nuqta' o'yinchingiz. Ular birinchi bo'lib himoyaga qaytishadi va jamoaning asosiy to'p uzatishlari, butun hujumni ko'rishadi va o'rnatishadi. Ular kamdan-kam zarba berishadi, aksincha, eng yaxshi, xavfli paslarni izlaydilar.
  6. 6-qadam himoyani chalkashtirib yuborish uchun qanotlaringizni, nuqtangizni va tekislaringizni harakatga keltiring.
    Himoyani chalkashtirib yuborish uchun qanotlaringizni, nuqtalaringizni va tekislaringizni harakatga keltiring. Sizning perimetr o'yinchilaringizning harakati (markazdan tashqari barcha) zarbalarni ochadi va yaxshi himoyani buzadi. Bunga pozitsiyalarni almashtirish, maqsad sari qulash yoki hovuz atrofida aylanish kiradi.
    • Markaz hujumchisi harakatlanishi mumkin, lekin ular odatda to'satdan zarba berish yoki to'satdan zarba berish imkoniyati bo'lsa, darvoza oldidagi muhim joyni ochiq saqlash uchun kerak.
  7. 7-qadam himoyadagi hujum chizig'ini aylantiring.
    Himoyadagi hujum chizig'ini aylantiring. Himoyada siz shunchaki tarkibingizni hovuz bo'ylab pastga siljitasiz. Nuqtachi raqib markazini oldinga, markaziy hujumchi esa nuqtani himoya qiladi. Sizning qanotlaringiz ularning tekisliklarini qoplaydi va sizning kvartirangiz qanotlarini qoplaydi. Umuman olganda, siz erkakdan odamga yoki zona himoyasida o'ynaysiz:
    • Man to Man Himoya: Har bir o'yinchi qayerga borishidan qat'i nazar, hovuz atrofida o'z o'yinini kuzatib boradi.
    • Hududni himoya qilish: Har bir o'yinchi o'z pozitsiyasida qoladi, boshqa jamoa pozitsiyalarini o'zgartirganda, himoya belgilarini almashadi.
    • Agar raqib jamoa juda yaxshi markaziy hujumchiga ega bo'lsa, bu pozitsiya ba'zan ikki tomonlama bo'lib, huquqbuzarliklar ochko o'yinchini yolg'iz qoldiradi.

Hamjamiyat savol-javoblari

  • Savol
    Suratlarda cho‘milish kiyimida suzuvchi qizlar suv polosi o‘ynayotgani tasvirlangan. Men suv polosini faqat o'g'il bolalar uchun deb o'yladim. Qizlar suv polosini o'ynash uchun etarlicha kuchli va yaxshi suzuvchilarmi?
    Ha, qizlar suv polosini o'ynash uchun etarlicha kuchli. Ular suv polosini o'ynash uchun ajoyib suzuvchilar bo'lishlari shart emas. Suzishni bilsa, ular o'ynashlari mumkin. Insonning bo'yi, o'lchami yoki kuchi muhim emas. O'yinda barcha o'yinchilar rol o'ynaydi.

Video

Maslahatlar

  • Yuqoriga kuchli zarba tez-tez zarba berish uchun zarur bo'lgan joy va quvvatni yaratadi.
  • Hujumda to'pni harakatlantirishning eng yaxshi va tezkor usuli - bu pas. Esingizda bo'lsin, sizda otish uchun atigi 30 soniya bor.

Ogohlantirishlar

  • Bu o'yin juda charchagan. Agar nafas olish yoki suv ustida turish qiyin bo'lsa, darhol hovuzdan chiqing va dam oling.