8 topda necə dayaq olar

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

8 balli basseyn o'yinida bir qator tafovutlar mavjud, ammo ularning barchasi xuddi shu tarzda boshlanadi. Birinchidan, siz 15 ta raqamlangan to'pni uchburchak panjara ichiga kirasiz, so'ngra o'yinchilar ularni 'sindirish' uchun asirga olishadi. To'plarni to'g'ri tartibda olish chalkashgan ko'rinishi mumkin, ammo qoidalarni bilsangiz, aslida juda oddiy.

Qadamlar

Rafni joylashtirish

  1. 1-qadam, birinchi marta tanaffusni buzadigan o'yinchi.
    Avval tanaffusni buzadigan o'yinchi to'pni tashlasin. Dam olish o'yinida kimni buzish va tokchani aniqlash uchun tanga torting yoki 'kechikish' sinovini o'tkazing. Jadvalning ikkala tomonida 1 ta to'pni ushlab turish va har bir kishi boshqa oxirida yostiqqa otish. To'pni yostiqqa urib, to'pni otib tashlagan joyga eng yaqin bo'lgan odam tanaffusni tanlaydi.
    • Professional o'yinda, Ligada eng past rasmiy bo'lgan o'yinchi har doim birinchi bo'lib buziladi.
    • Iloji bo'lsa, siz to'pni talaffuz qilmaydigan va o'yin uchun hakam sifatida harakat qilishingiz mumkin.
  2. 2-qadam basseyn stolining oxirida qora va oq nuqtani toping.
    Basseyn stolining oxirida qora va oq nuqtani toping. Ko'pchilik cho'ntagi jadvallari stolning bir uchining markazida, burchak va yon cho'ntagi o'rtasida yarim yondi. Oyoq joyi - bu o'yinchilar tanaffus paytida qatnashadigan stolning oxiridan eng uzoqroq joy.
    • Agar jadvalda belgilangan oyog'ingiz bo'lmasa, qayerda ekanligini aniqlash uchun stol chetidagi belgilardan foydalaning. Qisqa vaqt ichida turganingizda joy stolning markaziy chizig'iga tushishi kerak. Burchak va yon cho'ntaklar orasidagi stolning chetiga 2-belgisi bilan mos keladi.
  3. 3-qadam, uchburchak tokchani oyoq nuqtai balandligi ustiga bosing.
    Uchburchak tokchani oyoq nuqtai balandligi ustiga bosing. Raf bir tomonlama tomonli uchburchakdir, shuning uchun siz qaysi nuqtada oyoq nuqtai yuqori qismini qo'yasiz. Uchburchakning ichki qismining yuqori qismiga qora va oq nuqtaga tegishni ko'rasiz. Ushbu joy taglikning 'apex' deb nomlanadi.
    • Rafning tepasida joylashgan to'pning markazini nuqtaning o'rtasida bo'lishini ta'minlang.
    • Olmos kabi boshqa turdagi shakllar mavjud, ammo 8 balli basseyn uchun ishlatilmagan.
  4. 4-qadam stolning qisqa uchiga parallel bo'lganligi uchun, 4-qadam.
    To'lni joylashtiring, shunda baza stolning qisqa uchiga parallel. Apex oyoqning tepasida joylashgan bo'lsa, uchburchakning pastki qismi to'g'ri ekanligiga ishonch hosil qiling. Rafaning burchaklari stolning yonida burchak cho'ntaklaridan teng masofalar bo'lishi kerak.
    • Agar zamin egri bo'lsa, bu ustunning cho'ntagiga kirishni ko'proq imkoniyatga ega bo'lishiga olib kelishi mumkin.

To'plarni tashkil qilish

  1. 1-qadam, uchburchak ichidagi 8 to'pdan boshqa to'pni joylashtiring.
    Uchburchak ichidagi 8-to'pdan boshqa to'pni o'rab oling. 7 ta chiziqli yoki 7 qattiq to'plardan birini tanlang va uni taglikning tepasida joylashgan oyoqning tepasida joylashtiring. Ko'plab futbolchilar ustunning yuqori qismida 1 to'pni ishlatishni yaxshi ko'radilar, ammo bu to'p tepada qaysi to'pga o'tishi haqida rasmiy qoidalar mavjud emas.
    • Bu 9 va 10 balli basseyndan farq qiladi, ular ikkalasi ham taglikning tepasida bo'lishini talab qiladi.
  2. 2-qadam bir burchakda qattiq to'pni va boshqa burchakda chiziqli to'pni joylashtiring.
    Qattiq to'pni bir burchakda va boshqa burchakda chiziqli to'p qo'ying. Qolgan chiziqli va qattiq koptoklardan birini tanlang, ularni burchaklarga cho'ntagida teng imkoniyat yaratish uchun ularni bir xil imkoniyat berish uchun. To'p qaysi raqamga ega emas, chunki u 8-to'p emas.
    • Agar to'plardan biri tanaffusda cho'ntagiga kirsa, o'yinchi bu turdagi to'pni o'qqa tutishi yoki boshqa turini tanlashi mumkin. Masalan, agar qattiq 6 to'p cho'ntagida bo'lsa, pleer otishni ushlab tura oladi yoki ular o'rniga chiziqlarni otishni tanlashi mumkin.
    • Agar chiziqli va qattiq to'plar tanaffusda cho'ntagida ketsa, birinchi bo'lib o'ynashni istagan to'pni tanlash uchun birinchi marta o'ynashni xohlashlarini tanlagan o'yinchi.
  3. 3-qadam, qolgan to'plar bilan burchaklar orasidagi bo'shliqni to'ldiring.
    Qolgan to'plar bilan burchaklar orasidagi bo'shliqni to'ldiring. To'plarni har qanday qattiq va chiziqlarning har qanday tartibiga joylashtiring, har qanday ochiq joylarni to'ldiring va avval qo'yilgan to'plarning biron bir qismini qimirlatmang. Aksariyat o'yinchilar ichki uchburchakning pastki 2 dog'larida qattiq va chiziqni joylashtiradilar.
    • Ba'zi o'yinchilar qattiq va chiziqlar o'rtasida ikkala qattiq va chiziqlar o'rtasida tanaffusda cho'ntagida ketishning teng imkoniyatiga ega ekanligiga ishonch hosil qilish uchun imkon qadar o'zgarishni tanlaydilar.
  4. 4-qadam 8 to'pni taglikning uchinchi qatorining o'rtasiga joylashtiring.
    8-to'pni taglikning uchinchi qatorining o'rtasiga joylashtiring. Bu tanaffusda 8 ball cho'ntagida cho'ntagi ko'rinishini kamaytirish uchun qilingan. Apex to'pi ostiga ketma-ket o'tkazing va 8 to'pni harakatlantiring, shunda u vertikal ravishda APex C to'plami bilan o'rnatiladi.
    • Agar 8-to'p tanaffusda cho'ntagida bo'lsa, buzilmagan o'yinchi o'yin uchun avtomatik ravishda g'alaba qozonadi. Uni tokning markaziga joylashtirish bu sodir bo'lish ehtimolini kamaytiradi.
  5. 5-qadam - bu mahkam o'ralganligini ta'minlash uchun taglikni yuqoriga va pastga siljiting.
    Qopqoqni mahkam o'rashini ta'minlash uchun taglikni yuqoriga va pastga siljiting. Barmoqlaringizni to'plarning pastki qatoriga ostiga itaring, so'ngra tgni oldinga biroz suring. Apex to'pi oyoq nuqtai nazariga mos kelishi uchun yana taglikni yana torting va baza stolning orqa tomoniga parallel ravishda torting.
    • Agar jadvalda to'g'ridan-to'g'ri oyoq nuqtai nazaridan joylashtirishingizga xalaqit beradigan kamchiliklar bo'lsa, u XTning qoidalari sizni bir dime radiusi (dimening kengligi) ichiga joylashtiradi.
  6. 6-qadam to'pni siljitmasdan stoldan yuqoriga ko'taring.
    To'plarni siljitmasdan stoldan tashqariga chiqing. Barmoqlaringizni taglikdan olib chiqing va ularni taglikning ikkala tomoniga qo'ying. To'plarni tegmaslik yoki siljitmaslik uchun taglikni to'g'ridan-to'g'ri yechib oling.
    • Agar muammoga duch kelsangiz, tafimning orqa qismini ko'tarib, apexni oldinga ko'tarilishingizdan oldin to'pni oldinga suring. Bu sizga taglikni ko'targaningizda harakat qilish uchun ko'proq joy beradi.

Jamiyat Savol-javob

  • Savol bermoq
    Agar men raqamlangan to'pni va tirnalgan bo'lsam, men to'pni keyingi zarbaga olib boradimi?
    Ba'zi odamlar qo'lda to'pni qilishadi, bu erda siz uni har qanday joyga joylashtirishingiz mumkin. Boshqalar sizni tanaffus chizig'i ortida hech qaerga joylashtirishga majbur qiladi.
  • Savol bermoq
    Agar stolda oyoq nuqtai bo'lmasa, qayerda rafdaman?
    Bunday holda, umid qilamanki, bosh, oyoq va yon relsda olmos markerlari bor; eng ko'p, ammo barcha jadvallar ham yo'q. O'rta oyoq temir yo'l temir yo'lida o'ng tomoni bilan o'zingizni chizishga harakat qiling. Barcha to'plarni taglikka qo'ying, so'ngra uni oldinga siljiting, shunda yuqori ball markaziy oyoq temir yo'lida olmos va eng yaqin relslardagi 2-chi emosning chorrahasida. Olmossiz, kontseptsiya hali ham bir xil, bu ko'proq taxmin qilishni talab qiladi. Ko'p odamlar buni doimiy marker yordamida oddiy qora nuqta bilan belgilaydilar. Qadimgi, his qilingan stollarda, hissiyotda yalang'och bo'lishi mumkin, ehtimol tepada yuqori ball bor.
  • Savol bermoq
    Ko'pincha qo'limni titrab olganimda titradi, bu ba'zan meni to'pni sog'inishga majbur qiladi. Buni qanday yaxshilashim mumkin?
    Stolga qo'lingiz bilan engilroq bosing. Yopiq ko'prik o'rniga ochiq ko'prikdan foydalaning. Agar temir yo'ldan otish bo'lsa, kaftingizni temir yo'lning tashqi tomoniga qarating.

Video

Maslahatlar

  • Agar siz ilgari hech qachon rozi bo'lmasangiz, siz boshqa o'yinchiga yordam so'rashingiz yoki o'yin rasman boshlanishidan oldin amaliyotga ega bo'lishingizni so'rashingiz mumkin.

Kerak bo'lgan narsalar

  • Normativ hovuz jadvali
  • 15 raqamlangan to'p
  • Uchburchak raf