jinni urish: o'yinni tushunishni bilishingiz kerak bo'lgan hamma narsa

Maqola muallifi:Javohir Xolmirzayev

Siz tomosha qilishni boshlaganingizda jingalak ko'rinishi mumkin. Agar buni qila olsangiz, jamoangiz kamida 1 ball, shuningdek, markazga eng yaqin toshdan ko'ra yaqinroq har bir tosh uchun 1 qo'shimcha nuqta. Ammo har bir jamoa bilan toshlarni tashlagan holda, strategiya har bir 'oxirgi' kabi murakkablashadi Jikringda qanday qilib to'planish va jingalak o'yinni qo'lga kiritish uchun qanday to'planishini bilishingiz kerakligini bilib oling. Yaxshi jingalak!

Siz bilishingiz kerak bo'lgan narsalar

  • Muzning boshqa uchida uyga 16 ta toshni uyga tashlash uchun, raqib jamoasi bilan navbatlang. Tugmaga eng yaqin tosh bilan bo'lgan jamoa tugaydi.
  • Tugmaning markaziga eng yaqin tosh uchun 1 ball to'plang.
  • Raqibning eng yaqin toshidan ko'ra tugmachaning markaziga yaqin bo'lgan har bir tosh uchun 1 qo'shimcha nuqta.
  • To'liq jingalak o'yinida 8-10 uchini o'ynang. Uchrashuvda eng ko'p ballar bo'lgan jamoa g'olib bo'ldi.

Qadamlar

Hisobni o'zgartirish

  1. 1-qadam qaysi tosh nishon markaziga eng yaqin bo'lganligini aniqlang.
    Qaysi tosh nishon markaziga eng yaqin bo'lganligini aniqlang. Curleres toshning narigi tomonidagi muzga bo'yalgan maqsadga qarab toshlar (disk shaklidagi tog 'jinslari). Ushbu maqsad 'uy' deb nomlanadi va eng kichik doira 'tugma' deb nomlanadi. Tugmaning markaziga eng yaqin tosh 'Rok otish' deb nomlanadi. Odatda, futbolchilar shunchaki toshlarni ko'zoynak olib, qaysi tosh eng yaqin bo'lgan narsaga rozi bo'lishadi. Tugmaning aniq markazi (Tee Line) ning aniq markazi orqali chiziqlar mavjud va siz bunga eng yaqin toshni qidiryapsiz. Qaysi bir jamoa bu tosh oxirida yutib chiqadi.
    • Agar har bir jamoaga juda yaqin bo'lsa, mikrometrni olib chiqsangiz (kıvherlar odatda bu 'tayoqni' deb atashingiz mumkin, va aslida eng yaqin ekanligini ko'rish uchun o'lchovni o'lchash uchun o'lchashni o'lchashingiz mumkin. Jikring - adolatli o'yin va sport mahorati haqida, shuning uchun siz kamdan-kam hollarda siz odatda ushbu jamoalarni rozi bo'lasiz.
    • Uyda toshlar umuman tosh yo'qmi? Bu bo'sh uchi deb ataladi - hech kim ballar.
  2. 2-qadam raqibni toping's stone that is next closest to the button.
    Tugmani eng yaqin bo'lgan raqib toshini toping. Ba'zan bu toshni '2-chi toshga otildi' deb nomlanganingizni eshitasiz. Ovozni otish jinsi singari, o'yinchilar odatda faqat 2-chi toshni otishgan. Agar zarbalar yaqin bo'lsa, ular boshqa burchakni olish uchun uy bo'ylab yurishlari mumkin.
    • Agar o'yinchilar mikrometrni o'lchash va aniqlash uchun mikrometrni olib kelishlari kerak bo'lsa, unda raqobatdosh tosh avtomatik ravishda 2-chi tezlikda zarba beradi.
  3. 3-qadam raqibga qaraganda toshlar uchun ballarni qo'shing's closest stone.
    Raqibning eng yaqin toshidan ko'ra ko'proq toshlar uchun ballarni qo'shing. G'olib bo'lgan jamoa uyning ichki qismida yoki unga teginishlari uchun qo'shimcha ball oladi, ammo faqat 2-chi jingalaktoshga qaraganda markazga yaqinroq bo'lganlar uchun. Chalkashmi? Bir nechta misollar yordam beradi:
    • Ispaniyaning qizil ranglari uyda 6 ta tosh bilan otilgan tosh. Jamoa sarg'ish 2-chi uyning eng kichik doirasida tosh bilan tosh bilan tosh bilan zarba beradi. Ovozli tog 'jinsi tugmachaning markaziga yaqinroq, shuning uchun 1 ochko 1 ball.
    • Ispaniya qizil rangda, xuddi avvalgidek, uyda 6 ta tosh bilan otilgan. Ammo bu safar, sarg'ishning eng yaqin toshi uyning tashqi doirasida. Hamma qizlarning barcha toshlari sariq rangdagi shkafdan ko'ra tugmachaning o'rtasiga yaqinroq, shuning uchun jamoaning qizil ballari 6 ball.
  4. 4-qadam bolg'ani tugatgan jamoaga o'tkazing.
    Bolg'ani oxiriga etkazadigan jamoaga o'ting. Yo'qotilgan jamoa keyingi yilda ustunlik qiladi, chunki ular oxirgi toshni ('bolg'a deb atashadi'). Agar siz hech kim to'pni urmagan bo'lsa, bolg'a uni keyingi oxiriga olib chiqadigan jamoa.
    • Shuning uchun ba'zan sizning raqibingiz oxirigacha g'alaba qozonish imkonini beradi, shunda bolg'a olishingiz mumkin. Bu gugurt oxirigacha, bu bal yaqin bo'lganida, ayniqsa kuchli strategiya.
    • Qaysi jamoa bolg'a bilan boshlanadi? Bu odatda tanga tashish yoki shunga o'xshash narsa tomonidan hal qilinadi. Ba'zi turnirlarda bolg'a beriladi.
    • Jamoa bolg'asiz gol urishni boshdan kechirganda, u 'o'g'irlash' deb nomlanadi.

Oxirida o'ynash

  1. 1-qadam har bir futbolchining 4 ta jamoasini tashkil qiling.
    Har biridan 4 nafar futbolchining 2 jamoasini tashkil qiling. Doimiy jingalaklikda sizda 4 o'yinchi bor 2 ta jamoa bor. 'Aralash ikki baravar' deb nomlanuvchi boshqa bir tur turi bor, ammo hozircha bu haqda tashvishlanmang. Jinirlash guruhining har bir a'zosi ma'lum bir pozitsiyani o'ynaydi:
    • Qo'rg'oshin: jamoasi uchun birinchi 2 ta toshni etkazib beradi; kuchli supofot va soqchilarni tashlagan holda
    • Ikkinchi: jamoasi uchun 3-va 4-chi toshlarni etkazib beradi; peshqadam bilan ishlaydigan jamoa kabi ishlashi kerak
    • Vitse: O'tkazib yuborilganda O'tkazib yuborish vazifasini oladi; barcha tortishishlarda yaxshi bo'lishi kerak, lekin ayniqsa chizmalar
    • O'tkazib yuborish: O'tkazib yuborish: Oxiratning oxirgi toshni tashlaydi, bu ko'pincha jamoa gol uradimi yoki yo'qmi; umumiy strategiyani boshqaradi
  2. 2-qadam navbatni tashlagan (trick) toshlarni pastga tushiring sheet of ice.
    Muzning 'varaqini' otish (sirpanchiq) toshlarni tashlang. Sizning navbatingiz bo'lsa, orqa oyatingiz bilan 'Hack' ga qarshi (yo'ldagi boshlang'ich blok kabi). Hack-dan tosh bilan oldinga siljish. Birinchi katta gorizontal chiziqni kesib o'tishdan oldin toshni chiqaring, 'cho'chqa liniyasi' yaqinida.
    • Odatda, otuvchi toshning qo'lini chiqaradigan bir oz burish beradi - bu muzni pastga tushirish uchun toshni maydalash uchun toshni olib keladi va sportning nomini beradi.
    • Ehtiyot bo'ling, toshni bo'shatmasdan oldin to'ng'izning yonida kesishmaydi, aks holda, tosh hisoblamaydi.
    • Tosh o'yinda ko'rib chiqilishi kerak bo'lgan uzoq cho'chqa chizig'iga etib borishi kerak. Agar bunday bo'lmasa, u o'yin yuzasidan chiqariladi. O'zingiz xohlagan narsani qilish uchun toshni tashlash uchun toshni tashlash uchun toshni tashlashingiz kerakligini aniq bilish uchun juda ko'p amaliyot kerak!
  3. 3-qadam jamoadoshlaringizni supuring' stones when you're not throwing.
    Siz tashlamaganingizda jamoadoshlaringiz toshlarini supuring. Har bir tosh uchun 2 jamoa a'zolar varaqning ikkala tomonida to'ng'iz chizig'i yaqinida joylashgan. Tosh ularga tushganda, ular supurgilari bilan toshning oldida muzni ishqalashadi. Saylash tosh ostida ishqalanishni kamaytiradi, shuning uchun ular xohlagan joyga nisbatan muammosiz qaraydi.
    • O'tkazib yuborish (yoki vitse, agar O'tkazib yuborish) bo'lsa, supuruvchilarni tosh harakatining nuqtai nazariga qarab yo'naltiradi. Bu erda jingalak balandlashadi. Agar O'tkazib yuborish juda ko'p supurishni xohlasa, siz 'qattiq! Haaaard!'
    • Supurgi bilan yoki supurayotganingizda tanangizning biron bir qismi bilan toshga tegmang. Agar shunday qilsangiz, toshni 'kuysangiz', u o'yindan olib tashlaysiz.
    • Bir marta tosh uni uyga tushirsa, qarama-qarshi jamoa uni to'xtatish uchun (yoki 'muzlatish' ni xohlagan joydan uzoqlashishga harakat qilish uchun uni supurib tashlashi mumkin.
  4. 4-qadam strategiya haqida yakunlash haqida gapiring.
    Strategiya haqida oxirigacha gapiring. O'tkazib yuborish, har bir uchining umumiy strategiyasini boshqaradi, boshqa o'yinchilar esa tegishli joyda o'z hissalarini berishadi. Odatda otliqlarni otib tashlashni nishonga olish uchun supurgilaridan foydalanib, o'tishi bilan bir oz suhbatlashadiganlar orasida juda ko'p shov-shuv mavjud. Shotlarning 3 ta asosiy turlari mavjud:
    • Qo'riqchilar: Raqiblarni blokirovka qilish va otish tog 'jinsini himoya qilish uchun uyning old tomoniga tashlangan engil o'qlar
    • O'RNATISH: Uyga etib borish uchun maxsus tashlangan to'g'ridan-to'g'ri zarbalar (va umid qilish tugmasi) va u erda qoladi ('muzlatish' ('muzlatish' ('muzlatish')
    • Tushundlar: og'ir zarbalar raqibning tog 'jinsiga urinib, uni o'ynashni to'xtatdi
  5. 5-qadam barcha 16ta toshlar tashlanmaguncha o'ynashni davom eting.
    Barcha 16ta toshlar tashlanmaguncha o'ynashni davom eting. Jamoalar alternativaliklari, har bir o'yinchi o'z jamoasi uchun jami 2 ta toshni tashlagan holda. O'tkazib yuborish O'tkazib yuborish, uning jamoasi uchun strategiyani boshqarish, strategiyani yo'naltirmaguncha uyda qoladi.
    • Oxirat tugagach, jamoalar toshlarning pozitsiyasiga va hisobni hisobga olishadi. Agar 2 ta toshlar bir-biriga yaqin bo'lsa, odatda juda tez o'ynagan bo'lsa-da, ular odatda juda tezda va qancha olishlari mumkinligi haqida kelishmovchiliklar bo'lishi mumkin.

To'liq o'yin o'ynash

  1. 1-qadam har bir uchini o'ynashda o'tish.
    Har bir uchini o'ynashni yoqing. Siz varaqning ikkala uchida uy borligini payqadingiz. Har bir o'ti bilan muzdan keyin toshlarni bosib o'tish kerak. Buning o'rniga, siz ularni pastga tushirish uchun boshqa yo'nalishdagi toshlarni o'ynaysiz (va shuning uchun 'tugatishlar' deb nomlanadi).
    • PLAY BOSHQA BO'LGANINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNING O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZNI O'ZINGIZ.
  2. 2-qadam, har bir uchining oxirigacha hisoblang.
    Har bir uchining oxirigacha ball. Faqat 1 ta jamoa har bir uchida ballarni to'plashi mumkin, garchi gugurt oxirigacha ball to'planadi. Har bir jamoa 8 ta toshni tashlaganidan so'ng, zarba va 2-chi jinsni aniqlab, o'sha oxiri balni qo'shing.
    • Ba'zan siz uyda zo'rg'a zo'rg'a toshga ega bo'lasiz ('Berit' deb ataladi). Toshning qirralari yaxlitlanganligi sababli, aslida uyni umuman bog'lamasligi mumkin, ammo u hali ham tashqarida bo'lsa, u hali ham tashqarida bo'lsa (2-chi tezlikda bo'lganidan yaqinroq).
  3. 3-qadam 8 dan 10 gacha burilish.
    8 dan 10 gacha burilish. Raqobatbardosh jingalak mos keladigan o'yinda, agar yo'qotgan jamoa boshqa jamoani harakatsiz qo'rg'oshin bo'lsa, istalgan vaqtda tan olishi mumkin bo'lsa-da, lekin men boshqa jamoa tomonidan biron bir ishda tan olinishi mumkin bo'lsa-da, lekin boshqa jamoa tomonidan biron bir ishda tan olinishi mumkin bo'lsa-da. Mintaqaviy mintaqaviy musobaqalar va ligalarda sizda 8 uchining qisqaroq o'yinlari bo'lishi mumkin.
    • Vaqt ham o'ynashi mumkin. Agar vaqt chegarasi bo'lsa, o'ynashni boshlashdan oldin bu haqda bilasiz. Vaqt tugashi bilan, siz odatda siz tugaganingizni tugatishingizga ruxsat beriladi, so'ngra o'yin tugadi.
  4. 4-qadam. uchrashuv g'olibini aniqlang.
    Uchrashuv g'olibini aniqlang. Hisob juda to'planganligi sababli, o'yin oxirida eng ko'p ball to'plagan jamoa, xuddi deyarli har qanday jamoaviy sport turidir. Agar 2 jamoa bog'langan bo'lsa, ular g'olibni aniqlash uchun qo'shimcha maqsadlar o'ynashlari mumkin.
    • Aloqalar, shuningdek, 'tosh toshlar' bilan buzilishi mumkin. Har bir o't qo'yish durangni tashlaydi. O'tkazib yuborilgan tog 'tizmasi markaziga eng yaqin bo'lgan tosh, o'sha O'tkazib yuborish guruhi o'yinda g'alaba qozondi.

Jamiyat Savol-javob

  • Savol bermoq
    Jamoa toshlarini tashlashdan oldin strategiya bo'yicha qancha vaqt gaplashishi kerak?
    Bu jamoa o'ynagan musobaqaning yoki ligasi qoidalariga bog'liq. Ko'pgina ligalar suhbatlashish vaqti haqida juda ochiq, chunki umuman o'yinchilar vaqtni behuda sarflamoqdamiz (bu unchalik o'ziga xos bo'lmagan). Turnirlar odatda o'yin uchun qisqa vaqtning maksimal miqdoriga ega.
  • Savol bermoq
    O'tkazib yuborilgan uchlari uchun gol urish jarayoni nima?
    Agar jamoa tanqis bo'lsa, o'yin tugadi. Hisob, jamoada nima sodir bo'lgan bo'lsa, shuncha
  • Savol bermoq
    Agar sizda har bir ishga tushadigan bo'lsa, siz atigi 1 ballga ega bo'lsangiz, bizda 8 ball to'playsiz?
    16 ta toshni 16 ta tosh otib tashlaganida, har bir jamoa 8 ochko to'plagan bo'lsa, har bir jamoa 8 ochko to'plash mumkin, agar jamoa 'Tugmaning markaziga eng yaqin bo'lgan va boshqa 7 ta toshlar uyda va boshqa jamoaning eng yaqin toshidan ko'ra tugmachaning markaziga yaqinroq. Amalda, bu juda kam.

Maslahatlar

  • Jingalak odatda ref yoki mansabdor shaxslarsiz o'ynaydi. Bu 'janobning o'yini' va yaxshi sport mahorati deb ataladi. O'yinchilar ham bir-biriga xushmuomalalik bilan, hatto yuqori avj olgan musobaqada.
  • Agar siz o'zingiz uchun jingalakni sinab ko'rishga qiziqsangiz, shaharning ismini va 'CRAGLING KLUBI' ni qidiring. Klublar muntazam ravishda sportga kirish so'zini muntazam ravishda o'rganishni taklif qilishadi.